Grafika cyfrowa cz.4 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: 13-S2PG14.2014

Nazwa modułu: Grafika cyfrowa cz.4
Kod modułu: 13-PG2P-GC4
Kod programu: 13-S2PG14.2014
Semestr: semestr letni 2015/2016
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 4
Opis:
Student potrafi świadomie eksperymentować z różnymi cyfrowymi technikami kreacji artystycznej. Świadomie operuje językiem plastycznym, eksperymentuje z materią plastyczną.
Wymagania wstępne:
Zaliczenie modułu Grafika cyfrowa cz.2
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Posiada świadomości społecznych metafor i technologii [13-PG2P-GC4-1]
K_K06 [2/5]
Posiada poszerzoną wiedzę na temat klasycznych i nowoczesnych technik graficznych oraz sposobach ich wykorzystania w grafice cyfrowej. [13-PG2P-GC4-2]
K_W03 [2/5]
Zna i rozumie wzorce leżące u podstaw kreacji artystycznej w zakresie grafiki cyfrowej, które umożliwiają mu swobodę i niezależność wypowiedzi artystycznej. [13-PG2P-GC4-3]
K_W05 [2/5]
Potrafi realizować zaawansowane i indywidualne - wyrażające osobowość twórczą - projekty artystyczne w zakresie grafiki cyfrowej i nowoczesnych mediów graficznych. [13-PG2P-GC4-4]
K_W05 [5/5] K_U03 [4/5]
Posiada wysoki stopień samoświadomości i artystycznej, w obszarze artystycznej grafiki cyfrowej. [13-PG2P-GC4-5]
K_K01 [4/5]
Potrafi podejmować samodzielne decyzje twórcze, świadomie realizować własne wizje artystyczne. [13-PG2P-GC4-6]
K_K01 [3/5]
Potrafi przewidywać efekty estetyczne i treściowe swoich realizacji w obrębie warsztatu nowoczesnych mediów graficznych. [13-PG2P-GC4-7]
K_K06 [3/5]
Ma świadomość konieczności ciągłego doskonalenia umiejętności warsztatowych w zakresie grafiki cyfrowej, tak by realizować własne koncepcje artystyczne. [13-PG2P-GC4-8]
K_U07 [4/5]
Potrafi czerpać inspirację z różnych wzorców artystycznych i kulturowych i transponować ją na język grafiki cyfrowej. [13-PG2P-GC4-9]
K_W02 [2/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Projekt zaliczeniowy [13-PG2P-GC4-w-1]
Weryfikacja wiedzy i umiejętności w oparciu o stopień realizacji samodzielnego projektu plastycznego realizowanego przez studenta.
13-PG2P-GC4-1 13-PG2P-GC4-2 13-PG2P-GC4-3 13-PG2P-GC4-4 13-PG2P-GC4-5 13-PG2P-GC4-6 13-PG2P-GC4-7 13-PG2P-GC4-8 13-PG2P-GC4-9
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [GC4-fs-1]
Pracownia przygotowująca do samodzielnego i świadomego przygotowania indywidualnych projektów plastycznych (wszyscy studenci)
30
Praca w oparciu o omawiane techniki plastyczne obejmująca wiedzę i umiejętności niezbędne w realizacji projektu zaliczeniowego
90 Projekt zaliczeniowy [13-PG2P-GC4-w-1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)