Grafika cyfrowa cz.1 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: 13-S2PG14.2014

Nazwa modułu: Grafika cyfrowa cz.1
Kod modułu: 13-PG2P-GC1
Kod programu: 13-S2PG14.2014
Semestr:
  • semestr zimowy 2015/2016
  • semestr zimowy 2014/2015
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 4
Opis:
Student rozwinie wiedzę i umiejętności z zakresu cyfrowego przetwarzania obrazów, zna narzędzia edycji, potrafi umiejętnie wykorzystać zdobytą wiedzę w autorskiej kreacji plastycznej.
Wymagania wstępne:
Brak wymagań wstępnych.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Zna zasady grafiki rastrowej i wektorowej [13-PG2P-GC1-1]
K_W02 [2/5]
Zna formaty zapisu grafiki komputerowej [13-PG2P-GC1-2]
K_W02 [2/5]
Zna zaawansowane możliwości programów komputerowych do edycji grafiki komputerowej [13-PG2P-GC1-3]
K_W02 [4/5]
Potrafi samodzielnie tworzyć i przetwarzać grafikę komputerową [13-PG2P-GC1-4]
K_W05 [5/5] K_U01 [4/5] K_U03 [4/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Projekt zaliczeniowy [13-PG2P-GC1-w-1]
Weryfikacja wiedzy i umiejętności w oparciu o stopień realizacji samodzielnego projektu plastycznego realizowanego przez studenta.
13-PG2P-GC1-1 13-PG2P-GC1-2 13-PG2P-GC1-3 13-PG2P-GC1-4
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [GC1-fs-1]
Pracownia przygotowująca do samodzielnego i świadomego przygotowania indywidualnych projektów plastycznych (wszyscy studenci)
30
Praca w oparciu o omawiane techniki plastyczne obejmująca wiedzę i umiejętności niezbędne w realizacji projektu zaliczeniowego
90 Projekt zaliczeniowy [13-PG2P-GC1-w-1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)