Silniki gier cz.1 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: 13-S2PG14.2014

Nazwa modułu: Silniki gier cz.1
Kod modułu: 13-PG2P-SG1
Kod programu: 13-S2PG14.2014
Semestr: semestr zimowy 2014/2015
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 3
Opis:
Przygotowanie do pracy ze specjalistycznym oprogramowaniem umożliwiającym tworzenie gier i aplikacji interaktywnych. Student zdobędzie wiedzę i umiejętności pozwalające na samodzielne tworzenie poziomów gier.
Wymagania wstępne:
Brak wymagań wstępnych.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Posiada znajomość różnych rodzajów silników gier [13-PG2P-SG1-1]
K_W06 [3/5]
Posiada znajomość różnych technik i technologii wykorzystywanych w silnikach gier [13-PG2P-SG1-2]
K_W06 [3/5]
Posiada umiejętność tworzenia złożonych poziomów gier [13-PG2P-SG1-3]
K_U06 [3/5]
Umiejętność importowania i przetwarzania obiektów graficznych i dźwiękowych w silnikach gier [13-PG2P-SG1-4]
K_U07 [4/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Projekt zaliczeniowy [13-PG2P-SG1-w-1]
Weryfikacja wiedzy i umiejętności w oparciu o stopień realizacji samodzielnego projektu gry realizowanej przez studenta.
13-PG2P-SG1-1 13-PG2P-SG1-2 13-PG2P-SG1-3 13-PG2P-SG1-4
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [SG1-fs-1]
Pracownia przygotowująca do samodzielnego i świadomego przygotowania indywidualnych projektów plastycznych (wszyscy studenci)
30
Praca w oparciu o omawiane techniki plastyczne obejmująca wiedzę i umiejętności niezbędne w realizacji projektu zaliczeniowego
45 Projekt zaliczeniowy [13-PG2P-SG1-w-1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)