Pracownia kreatywna cz.1 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: 13-S2PG14.2014

Nazwa modułu: Pracownia kreatywna cz.1
Kod modułu: 13-PG2P-PK1
Kod programu: 13-S2PG14.2014
Semestr: semestr zimowy 2014/2015
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Opis:
Student będzie potrafił umiejętnie rozwiązywać zadania wykorzystując różnorodne narzędzia i techniki artystyczne.
Wymagania wstępne:
Brak wymagań wstępnych.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Umiejętność kreatywnego rozwiązywania stawianych zadań [13-PG2P-PK1-1]
K_U03 [2/5]
Rozumienie związku środków wyrazu artystycznego w czasie i przestrzeni  [13-PG2P-PK1-2]
K_W05 [3/5]
Umiejętność autorskiej analizy i interpretacji [13-PG2P-PK1-3]
K_U06 [3/5]
Umiejętność przełożenie na język autorskiej wypowiedzi własnych obserwacji i doświadczeń [13-PG2P-PK1-4]
K_U07 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Projekt zaliczeniowy [13-PG2P-PK1-w-1]
Weryfikacja wiedzy i umiejętności w oparciu o stopień realizacji samodzielnego projektu plastycznego realizowanego przez studenta.
13-PG2P-PK1-1 13-PG2P-PK1-2 13-PG2P-PK1-3 13-PG2P-PK1-4
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [PK1-fs-1]
Pracownia przygotowująca do samodzielnego i świadomego przygotowania indywidualnych projektów plastycznych (wszyscy studenci)
30
Praca w oparciu o omawiane techniki plastyczne obejmująca wiedzę i umiejętności niezbędne w realizacji projektu zaliczeniowego
30 Projekt zaliczeniowy [13-PG2P-PK1-w-1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)