Procesy produkcji gier Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: 13-S2PG14.2014

Nazwa modułu: Procesy produkcji gier
Kod modułu: 13-PG2P-PPG
Kod programu: 13-S2PG14.2014
Semestr: semestr zimowy 2015/2016
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 1
Opis:
Student zna zasady procesów związanych z produkcją gier. Potrafi samodzielnie przygotować dokumentację związaną z procesem produkcyjnym. Zna i rozumie warunki funkcjonowania rynku gier.
Wymagania wstępne:
Edytory obrazu, kompozycja, techniki rysunkowe, techniki malarskie, historia gier, historia i teoria sztuki, psychologia gier.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Znajomość zasad pre-produkcji gry [13-PG2P-PPG-1]
K_W08 [3/5] K_U07 [3/5]
Znajomość zasad produkcji gry [13-PG2P-PPG-2]
K_W08 [3/5] K_U07 [3/5]
Znajomość zasad postprodukcji gry [13-PG2P-PPG-3]
K_W08 [3/5] K_U07 [3/5]
Znajomość zasad funkcjonowania rynku produkcji i dystrybucji gier [13-PG2P-PPG-4]
K_U04 [4/5] K_K09 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Projekt zaliczeniowy [13-PG2P-PPG -w-1]
Weryfikacja wiedzy i umiejętności w oparciu o stopień realizacji samodzielnego projektu plastycznego realizowanego przez studenta.
13-PG2P-PPG-1 13-PG2P-PPG-2 13-PG2P-PPG-3 13-PG2P-PPG-4
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [PPG-fs-1]
Pracownia przygotowująca do samodzielnego i świadomego przygotowania indywidualnych projektów (wszyscy studenci)
15
Praca w oparciu o omawiane procesy obejmująca wiedzę i umiejętności niezbędne w realizacji projektu zaliczeniowego
15 Projekt zaliczeniowy [13-PG2P-PPG -w-1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)