Marketing relacji Kierunek studiów: Przedsiębiorczość
Kod programu: 07-S2PB13.2019

Nazwa modułu: Marketing relacji
Kod modułu: zewn_n2_11
Kod programu: 07-S2PB13.2019
Semestr:
  • semestr letni 2023/2024
  • semestr letni 2022/2023
  • semestr letni 2021/2022
  • semestr letni 2020/2021
  • semestr letni 2019/2020
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Opis:
Moduł Marketing relacji ma na celu zapoznanie studentów z podstawowymi pojęciami koncepcji marketingu relacji i możliwościami realizacji różnych strategii jej realizacji. Przewiduje się realizację następujących treści programowych: a.Koncepcja marketingu relacji b.Usługa jako wartości dla klienta c.Proces budowy wartości dla klienta d.Relacje i ich typologia e.CRM – zasady i sposoby realizacji f.Nowe trendy w zachowaniach rynkowych g.Lojalność – koncepcja i narzędzia realizacji h.Programy lojalnościowe i.Inne narzędzia koncepcji marketingu relacji j.Efektywności działań marketingowych
Wymagania wstępne:
Podstawy marketingu
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Ma pogłębioną wiedzę prawniczą i ekonomiczną dotyczącą zarządzania przedsiębiorstwem [zewn_n2_11_1]
K_W02 [2/5]
Prognozuje i interpretuje zjawiska społeczne, polityczne, ekonomiczne i kulturowe związane z działalnością gospodarczą. [zewn_n2_11_2]
K_U02 [4/5]
Posiada umiejętność oceny wydarzeń i ich następstw w kontekście prowadzonej działalności gospodarczej – potrafi dokonać ich interpretacji z uwzględnieniem zasad logiki i analizy rynkowej [zewn_n2_11_3]
K_U03 [3/5]
Jest przygotowany do wykonywania funkcji organizatora przedsiębiorczości, potrafi kierować zespołami i przedsięwzięciami, proponować ich kształt programowy, organizacyjny i prawny, zna techniki negocjacyjne i metody podejmowania decyzji. [zewn_n2_11_4]
K_K03 [5/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Zaliczenie [zewn_n2_11_w_1]
weryfikacja znajomości treści zajęć na podstawie egzaminu pisemnego (test)
zewn_n2_11_1
Studia przypadków [zewn_n2_11_w_2]
Rozwiązywanie w grupach specyficznych studiów przypadków odnoszących Se sytuacji rynkowych przedsiębiorstw
zewn_n2_11_2 zewn_n2_11_3 zewn_n2_11_4
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [zewn_n2_11_fs_1]
wykład prezentujący treści wymienione w opisie modułu zilustrowany wieloma przykładami (studium przypadku)
30
samodzielne studiowanie wykładów i przygotowanie do rozwiązania studium przypadku
20 Zaliczenie [zewn_n2_11_w_1] Studia przypadków [zewn_n2_11_w_2]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)