Zarządzanie marketingowe Kierunek studiów: Przedsiębiorczość
Kod programu: 07-S2PB13.2019

Nazwa modułu: Zarządzanie marketingowe
Kod modułu: zewn_n2_06
Kod programu: 07-S2PB13.2019
Semestr:
  • semestr zimowy 2024/2025
  • semestr zimowy 2023/2024
  • semestr zimowy 2022/2023
  • semestr zimowy 2021/2022
  • semestr zimowy 2020/2021
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Opis:
Moduł Zarządzanie marketingowe ma na celu zapoznanie studentów z podstawowymi pojęciami koncepcji zarządzania marketingowego i możliwościami realizacji różnych strategii. Przewiduje się realizację następujących treści programowych: a. Wprowadzenie do zarządzania marketingowego b. Zarządzanie w obszarze systemu marketingowego a. Koncepcja zarządzania marketingowego b. Analiza rynku i tendencje rozwojowe rynku c. Strategiczny i operacyjny wymiar marketingu d. Proces i funkcje zarządzania marketingowego e. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa f. Formułowanie celów i strategii rynkowej przedsiębiorstwa g. Marketing typu STP c. Planowanie marketingu d. Organizacja marketingu e. Kontrola działalności marketingowej
Wymagania wstępne:
Podstawy marketingu
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Studia przypadków [zewn_n2_06_1]
K_U02 [3/5]
Ma pogłębioną wiedzę prawniczą i ekonomiczną dotyczącą zarządzania przedsiębiorstwemZaliczenie [zewn_n2_06_2]
K_W02 [1/5]
Jest przygotowany do wykonywania funkcji organizatora przedsiębiorczości, potrafi kierować zespołami i przedsięwzięciami, proponować ich kształt programowy, organizacyjny i prawny, zna techniki negocjacyjne i metody podejmowania decyzji. [zewn_n2_06_3]
K_K03 [5/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Zaliczenie [zewn_n2_06_w_1]
wykład prezentujący treści wymienione w opisie modułu zilustrowany wieloma przykładami (studium przypadku)
zewn_n2_06_1 zewn_n2_06_2 zewn_n2_06_3
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [zarząd_n2_02_fs_1]
. Wykład wyjaśniający najważniejsze pojęcia pozwalające na przyswajanie wiedzy z zakresu źródeł prawa. wykład wybranych zagadnień podstawowych z wykorzystaniem pomocy audiowizualnych
30
Praca ze wskazanymi źródłami prawa i literaturą przedmiotu, obejmująca samodzielne przyswajanie wiedzy teoretycznej odnośnie wskazanych zagadnień.
20 Zaliczenie [zewn_n2_06_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)