Marketing terytorialny Kierunek studiów: Polityki miejskie i doradztwo publiczne
Kod programu: 05-N2PD19.2019

Nazwa modułu: Marketing terytorialny
Kod modułu: 05-S2-PD-MT
Kod programu: 05-N2PD19.2019
Semestr:
  • semestr letni 2024/2025
  • semestr letni 2023/2024
  • semestr letni 2022/2023
  • semestr letni 2021/2022
  • semestr letni 2020/2021
  • semestr letni 2019/2020
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: egzamin
Punkty ECTS: 5
Opis:
Moduł Marketing terytorialny pozwala studentom na zdobycie poszerzonej i pogłębionej wiedzy, umiejętności oraz kompetencji w zakresie: - teorii marketingu terytorialnego, w odniesieniu do teorii marketingu oraz zarządzania, - poznania podstawowych obszarów marketingu terytorialnego, narzędzi i działań z tego zakresu, - efektywnego prowadzenia działań z zakresu marketingu terytorialnego i sprawdzania jego skuteczności, - badań ilościowych i jakościowych wykorzystywanych w procesie planowania, wdrażania i sprawdzania skuteczności działań z obszaru marketingu terytorialnego, - procesu przygotowania, wdrażania oraz ewaluacji planów i strategii marketingu terytorialnego, - trendów w Polsce i na świecie w obszarze marketingu terytorialnego, - praca zawodowa w obszarze marketingu terytorialnego, jej aspekty psychologiczne, organizacyjne oraz etyczne.
Wymagania wstępne:
Brak
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Student zna i rozumie terminologię w obszarze marketingu terytorialnego na poziomie poszerzonym, w kontekście teorii komunikacji społecznej. [05-S2-PD_MT_1]
S2_PD_WG_1 [4/5] S2_PD_WG_2 [4/5]
Student ma pogłębiona i uporządkowaną wiedzę na temat marketingu terytorialnego – jego procesów, ich uczestników oraz zjawisk zachodzących w tym obszarze. Zna, rozumie oraz wie jakie badania ilościowe i jakościowe zastosować do sprawdzenia efektywności i skuteczności działań w zakresie marketingu terytorialnego. [05-S2-PD_MT_2]
S2_PD_WG2_9 [4/5] S2_PD_UW_2 [4/5] S2_PD_UW_3 [4/5] S2_PD_UW_4 [4/5]
Student ma wiedzę na temat specyfiki marketingu terytorialnego oraz procesów zachodzących w tym obszarze, również w kontekście norm etyki oraz przepisów prawa. [05-S2-PD_MT_3]
S2_PD_WK_10 [4/5] S2_PD_WK_11 [4/5] S2_PD_WK_12 [4/5] S2_PD_WK2_13 [4/5]
Student posiada pogłębione umiejętności obserwowania, wyszukiwania i interpretowania informacji potrzebnych do prowadzenia działalności w zakresie marketingu terytorialnego. [05-S2-PD_MT_4]
S2_PD_UW_1 [3/5]
Student posiada pogłębione umiejętności zbierania, analizowania i interpretowania informacji koniecznych do zrozumienia marketingu terytorialnego i prowadzenie w ich ramach działań, także w aspekcie prowadzenia badań, które pomogą podjąć odpowiednie działania oraz sprawdzić ich efektywności i skuteczności. [05-S2-PD_MT_5]
S2_PD_UW_3 [3/5] S2_PD_UW_4 [3/5] S2_PD_UW_5 [3/5]
Student posiada wysokie umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej oraz pracy w zespole, autoprezentacji, komunikacji za pośrednictwem dostępnych kanałów komunikacji, przy pomocy mowy i pisma, wykorzystuje zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Wszystkie te umiejętności wykorzystuje dla prezentowania stanowisk swojego i podmiotów ze sfery publicznej, dla których prowadzić będzie działania z zakresu marketingu terytorialnego. [05-S2-PD_MT_6]
S2_PD_UK_10 [4/5] S2_PD_UK_7 [4/5] S2_PD_UK_8 [4/5] S2_PD_UK_9 [4/5]
Student samodzielnie zdobywa i poszerza wiedzę z zakresu marketingu terytorialnego, a także potrafi rozwiązywać problemy zawodowe w tym zakresie. [05-S2-PD_MT_7]
S2_PD_UU_12 [4/5] S2_PD_UU_13 [4/5]
Student jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych w zakresie marketingu terytorialnego, pracując profesjonalnie, aktywnie, odpowiedzialnie i etycznie. Potrafi także rozwiązać problemy zawodowe w obszarze prowadzonych działań. Pracuje sprawnie indywidualnie i w zespole. [05-S2-PD_MT _8]
S2_PD_KO_1 [4/5] S2_PD_KO_3 [4/5] S2_PD_KR_6 [4/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Egzamin [05-S2-PD_MT_w1]
- weryfikacja wiedzy i umiejętności na podstawie treści programowych modułu, literatury zamieszczonej w sylabusie oraz pracy własnej studenta, - forma weryfikacji: test otwarty / wyboru.
05-S2-PD_MT_1 05-S2-PD_MT_2 05-S2-PD_MT_3
Aktywność własna studenta [05-S2-PD_MT_w2]
działania mające na celu wykorzystanie wiedzy, umiejętności, kompetencji społecznych uzyskanych w oparciu o przekazywane treści programowe modułu, wskazaną w sylabusie literaturę oraz pracę własną.
05-S2-PD_MT_1 05-S2-PD_MT_2 05-S2-PD_MT_3
Praca grupowa podczas ćwiczeń [05-S2-PD_MT_w3]
weryfikacja wiedzy, umiejętności i kompetencji na podstawie rozwiązywania studiów przypadków, przygotowania i prezentacji projektów.
05-S2-PD_MT_1 05-S2-PD_MT_2 05-S2-PD_MT_3 05-S2-PD_MT_4 05-S2-PD_MT_5 05-S2-PD_MT_6 05-S2-PD_MT_7 05-S2-PD_MT _8
Aktywność podczas zajęć [05-S2-PD_MT_w4]
weryfikacja wiedzy, umiejętności i kompetencji na podstawie zadania problemowe, sprawozdanie, portfolio, prezentacja z dyskusją, prowadzenie / udział w dyskusji.
05-S2-PD_MT_1 05-S2-PD_MT_2 05-S2-PD_MT_3 05-S2-PD_MT_4 05-S2-PD_MT_5 05-S2-PD_MT_6 05-S2-PD_MT_7 05-S2-PD_MT _8
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [05-S2-PD_MT_fs_1]
Ćwiczenia aktywne z wykorzystaniem dyskusji, studium przypadku, burzy mózgów, metody korelacyjnej, metody obserwacyjnej, dramy, introspekcji, symulacji, sprzętu i oprogramowania komputerowego, opracowania projektów, wizyty w instytucjach,
14
Przygotowanie do zajęć poprzez zdobycie wiedzy na bazie źródeł drukowanych i internetowych (studiowanie przyczynowo skutkowe), wykonywanie prac indywidualnych i zespołowych, praca z wykorzystaniem sprzętu i oprogramowania komputerowego, poszukiwania w terenie (wywiad, wizyta), analiza notatek.
60 Aktywność własna studenta [05-S2-PD_MT_w2] Praca grupowa podczas ćwiczeń [05-S2-PD_MT_w3] Aktywność podczas zajęć [05-S2-PD_MT_w4]
wykład [05-S2-PD_MT_fs_2]
Wykład z wykorzystaniem technik multimedialnych, wykład aktywny z wykorzystaniem dyskusji, studium przypadku, burzy mózgów, metody korelacyjnej, metody obserwacyjnej.
14
Studiowanie literatury przedmiotu, przygotowanie do egzaminu
60 Egzamin [05-S2-PD_MT_w1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)