Rodzaje broni i uzbrojenia
Kierunek studiów: Bezpieczeństwo narodowe i międzynarodowe
Kod programu: 05-S2BM17.2017
| Nazwa modułu: | Rodzaje broni i uzbrojenia |
|---|---|
| Kod modułu: | RBU |
| Kod programu: | 05-S2BM17.2017 |
| Semestr: |
|
| Język wykładowy: | polski |
| Forma zaliczenia: | zaliczenie |
| Punkty ECTS: | 2 |
| Opis: | Celem modułu jest zapoznanie studentów z podstawowymi rodzajami broni i uzbrojenia wykorzystywanymi zarówno w Polsce, jak i w wybranych państwach świata, ich specyfiką oraz rolą na polu walki. W ramach modułu studenci powinni nabyć umiejętność prawidłowego identyfikowania najważniejszych typów uzbrojenia wykorzystywanych przez mocarstwa światowe. |
| Wymagania wstępne: | Podstawy wiedzy z zakresu edukacja dla bezpieczeństwa. |
| Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
| Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
|---|---|
Potrafi uzupełniać i doskonalić nabytą wiedzę z zakresu systemów broni i uzbrojenia. [RBU_K_1] |
BNM_2_K08 [2/5] |
Potrafi zidentyfikować i podać specyfikację najważniejszych systemów broni i uzbrojenia wykorzystywanych w Polsce i na świecie. [RBU_U_1] |
BNM_2_U12 [3/5] |
Zna najważniejsze systemy broni i uzbrojenia wykorzystywane przez służby mundurowe w Polsce. [RBU_W_1] |
BNM_2_W13 [3/5] |
Ma pogłębioną wiedzę na temat systemów i uzbrojenia wykorzystywanych przez armie mocarstw światowych. [RBU_W_2] |
BNM_2_W13 [4/5] |
| Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
|---|---|---|
| Dyskusja moderowana [RBU_1] | W ramach ćwiczeń prowadzący organizuje dyskusje ze studentami, sprawdzające wiedzę oraz wykształcające odpowiednie umiejętności i kompetencje. |
RBU_K_1 |
| Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
| konwersatorium [RBU_FS_1] | Zajęcia prowadzone są z użyciem następujących metod:
- dyskusja moderowana,
- opis wyjaśniający,
- dyskusja piramidowa,
- dyskusja dydaktyczna,
- dyskusja okrągłego stołu,
- metoda „burzy mózgów”
- aranżowanie debat,
- analizowanie i rozwiązywanie problemów praktycznych i teoretycznych.
|
15 | Praca własna studenta obejmuje:
- zapoznanie się z literaturą przedmiotu,
- zapoznanie się i zdanie lektur obowiązkowych,
- przygotowywanie wystąpień ustnych. |
45 |
Dyskusja moderowana [RBU_1] |
| Załączniki |
|---|
| Opis modułu (PDF) |
| Sylabusy (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semestr | Moduł | Język wykładowy |
| (brak danych) | ||