Marketing terytorialny
Kierunek studiów: Polityki miejskie i doradztwo publiczne
Kod programu: 05-S2PD19.2019

Nazwa modułu: | Marketing terytorialny |
---|---|
Kod modułu: | 05-S2-PD-MT |
Kod programu: | 05-S2PD19.2019 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | egzamin |
Punkty ECTS: | 5 |
Opis: | Moduł Marketing terytorialny pozwala studentom na zdobycie poszerzonej i pogłębionej wiedzy, umiejętności oraz kompetencji w zakresie:
- teorii marketingu terytorialnego, w odniesieniu do teorii marketingu oraz zarządzania,
- poznania podstawowych obszarów marketingu terytorialnego, narzędzi i działań z tego zakresu,
- efektywnego prowadzenia działań z zakresu marketingu terytorialnego i sprawdzania jego skuteczności,
- badań ilościowych i jakościowych wykorzystywanych w procesie planowania, wdrażania i sprawdzania skuteczności działań
z obszaru marketingu terytorialnego,
- procesu przygotowania, wdrażania oraz ewaluacji planów i strategii marketingu terytorialnego,
- trendów w Polsce i na świecie w obszarze marketingu terytorialnego,
- praca zawodowa w obszarze marketingu terytorialnego, jej aspekty psychologiczne, organizacyjne oraz etyczne. |
Wymagania wstępne: | Brak |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Student zna i rozumie terminologię w obszarze marketingu terytorialnego na poziomie poszerzonym, w kontekście teorii komunikacji społecznej. [05-S2-PD_MT_1] |
S2_PD_WG_1 [4/5] |
Student ma pogłębiona i uporządkowaną wiedzę na temat marketingu terytorialnego – jego procesów, ich uczestników oraz zjawisk zachodzących w tym obszarze. Zna, rozumie oraz wie jakie badania ilościowe i jakościowe zastosować do sprawdzenia efektywności i skuteczności działań w zakresie marketingu terytorialnego. [05-S2-PD_MT_2] |
S2_PD_WG_9 [4/5] |
Student ma wiedzę na temat specyfiki marketingu terytorialnego oraz procesów zachodzących w tym obszarze, również w kontekście norm etyki oraz przepisów prawa. [05-S2-PD_MT_3] |
S2_PD_WK_10 [4/5] |
Student posiada pogłębione umiejętności obserwowania, wyszukiwania i interpretowania informacji potrzebnych do prowadzenia działalności w zakresie marketingu terytorialnego. [05-S2-PD_MT_4] |
S2_PD_UW_1 [3/5] |
Student posiada pogłębione umiejętności zbierania, analizowania i interpretowania informacji koniecznych do zrozumienia marketingu terytorialnego i prowadzenie w ich ramach działań, także w aspekcie prowadzenia badań, które pomogą podjąć odpowiednie działania oraz sprawdzić ich efektywności i skuteczności. [05-S2-PD_MT_5] |
S2_PD_UW_3 [3/5] |
Student posiada wysokie umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej oraz pracy w zespole, autoprezentacji, komunikacji za pośrednictwem dostępnych kanałów komunikacji, przy pomocy mowy i pisma, wykorzystuje zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Wszystkie te umiejętności wykorzystuje dla prezentowania stanowisk swojego i podmiotów ze sfery publicznej, dla których prowadzić będzie działania z zakresu marketingu terytorialnego. [05-S2-PD_MT_6] |
S2_PD_UK_10 [4/5] |
Student samodzielnie zdobywa i poszerza wiedzę z zakresu marketingu terytorialnego, a także potrafi rozwiązywać problemy zawodowe w tym zakresie. [05-S2-PD_MT_7] |
S2_PD_UU_12 [4/5] |
Student jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych w zakresie marketingu terytorialnego, pracując profesjonalnie, aktywnie, odpowiedzialnie i etycznie. Potrafi także rozwiązać problemy zawodowe w obszarze prowadzonych działań. Pracuje sprawnie indywidualnie i w zespole. [05-S2-PD_MT _8] |
S2_PD_KO_1 [4/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
Egzamin [05-S2-PD_MT_w1] | - weryfikacja wiedzy i umiejętności na podstawie treści programowych modułu, literatury zamieszczonej w sylabusie oraz pracy własnej studenta,
- forma weryfikacji: test otwarty / wyboru. |
05-S2-PD_MT_1 |
Aktywność własna studenta [05-S2-PD_MT_w2] | działania mające na celu wykorzystanie wiedzy, umiejętności, kompetencji społecznych uzyskanych w oparciu o przekazywane treści programowe modułu, wskazaną w sylabusie literaturę oraz pracę własną. |
05-S2-PD_MT_1 |
Praca grupowa podczas ćwiczeń [05-S2-PD_MT_w3] | weryfikacja wiedzy, umiejętności i kompetencji na podstawie rozwiązywania studiów przypadków, przygotowania i prezentacji projektów. |
05-S2-PD_MT_1 |
Aktywność podczas zajęć [05-S2-PD_MT_w4] | weryfikacja wiedzy, umiejętności i kompetencji na podstawie zadania problemowe, sprawozdanie, portfolio, prezentacja z dyskusją, prowadzenie / udział w dyskusji. |
05-S2-PD_MT_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
ćwiczenia [05-S2-PD_MT_fs_1] | Ćwiczenia aktywne z wykorzystaniem dyskusji, studium przypadku, burzy mózgów, metody korelacyjnej, metody obserwacyjnej, dramy, introspekcji, symulacji, sprzętu i oprogramowania komputerowego, opracowania projektów, wizyty w instytucjach, |
20 | Przygotowanie do zajęć poprzez zdobycie wiedzy na bazie źródeł drukowanych i internetowych (studiowanie przyczynowo skutkowe), wykonywanie prac indywidualnych i zespołowych, praca z wykorzystaniem sprzętu i oprogramowania komputerowego, poszukiwania w terenie (wywiad, wizyta), analiza notatek. |
40 |
Aktywność własna studenta [05-S2-PD_MT_w2] |
wykład [05-S2-PD_MT_fs_2] | Wykład z wykorzystaniem technik multimedialnych, wykład aktywny z wykorzystaniem dyskusji, studium przypadku, burzy mózgów, metody korelacyjnej, metody obserwacyjnej. |
20 | Studiowanie literatury przedmiotu, przygotowanie do egzaminu |
64 |
Egzamin [05-S2-PD_MT_w1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |