Grafika publikacji elektronicznych cz.4 Kierunek studiów: Grafika
Kod programu: 13-SMGR12.2014

Nazwa modułu: Grafika publikacji elektronicznych cz.4
Kod modułu: 13_GRMA_GPE_CZ.4
Kod programu: 13-SMGR12.2014
Semestr: semestr letni 2017/2018
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Opis:
Realizacja modułu Grafika publikacji elektronicznych pozwala studentowi na sprawne projektowanie wizualnej strony publikacji elektronicznych z użyciem wektorowych i bitmapowych graficznych programów komputerowych a także przeznaczonych do realizacji prezentacji multimedialnych. Pozwala zrozumieć zasady tworzenia stron www, sposoby optymalizacji grafiki na potrzeby wszelkich publikacji elektronicznych.
Wymagania wstępne:
Bardzo dobra znajomość Adobe Photoshop, Corel Draw lub Adobe Ilustrator, Adobe Acrobat, Microsoft Office PowerPoint
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Potrafi powiązać z sobą 2 aspekty projektu publikacji elektronicznej takie jak estetyka (graficzny wyraz) oraz funkcjonalność opierającą się na przejrzystości struktury. [13_GRMA_GPE _CZ.4_1]
K_W03 [4/5] K_U02 [5/5]
Posiada bardzo dobre umiejętności posługiwania się graficznymi programami komputerowymi, umożliwiającymi realizację projektów. Potrafi samodzielnie poszerzać umiejętności, korzystając z lektur oraz światowej sieci internetowej w celu doskonalenia swych realizacji. [13_GRMA_GPE _CZ.4_2]
K_U06 [4/5] K_U11 [5/5] K_U14 [5/5] K_U15 [5/5]
Potrafi łączyć tradycyjny warsztat projektanta z cyfrowymi narzędziami w celu nadania swym projektom szczególnego, indywidualnego charakteru. [13_GRMA_GPE _CZ.4_3]
K_U10 [4/5] K_U12 [5/5] K_U13 [5/5]
Potrafi autonomicznie podejmować projektowe decyzje przedstawiając przekonującą argumentację, oraz przygotować wysokiej jakości prezentację wykonanych projektów. [13_GRMA_GPE _CZ.4_4]
K_U07 [5/5] K_U19 [5/5] K_U20 [5/5]
Potrafi wykorzystywać elementy graficzne, fotograficzne oraz multimedialne innych projektantów udostępniane do użytku publicznego na specjalnych portalach zgodnie z zasadami ochrony prawa autorskiego, dbając o spójność tych elementów z koncepcją graficzną projektu. [13_GRMA_GPE _CZ.4_5]
K_U08 [5/5] K_K07 [5/5] K_K08 [3/5]
Cechuje się indywidualnością i odrębną osobowością twórczą znajdującą wyraz w kreatywnym podejściu do zadań takich jak: projektowanie graficznego wyglądu prezentacji multimedialnych, różnych form promocyjnych i reklamowych, stron www – całości oraz poszczególnych jej składników, interfejsów, elementów interaktywnych, łączeniu elementów pochodzenia fotograficznego, grafiki wektorowej i bitmapowej oraz animacji w spójną estetycznie, nowatorską i zarazem zgodną z wymaganiami projektowymi publikację. [13_GRMA_GPE _CZ.4_6]
K_U01 [5/5] K_U07 [5/5] K_U16 [5/5]
Odznacza się ponadprzeciętną kreatywnością, umiejętnością współpracy z innymi projektantami, programistami, potrafi przedstawić przekonującą argumentację podczas prezentacji projektu. [13_GRMA_GPE _CZ.4_7]
K_U08 [5/5] K_U14 [5/5] K_U19 [4/5] K_U20 [5/5] K_K03 [3/5] K_K04 [4/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Konsultacje wykonanych projektów [GPE_CZ.4_w_1]
Weryfikacja wiedzy i umiejętności twórczych w realizacji założonych projektów publikacji lub jej elementów graficznych .
13_GRMA_GPE _CZ.4_1 13_GRMA_GPE _CZ.4_2 13_GRMA_GPE _CZ.4_3
Indywidualny test wiedzy i umiejętności obsługi programów graficznych [GPE_CZ.4_w_2]
Ocena umiejętności stosowania programów graficznych i specjalistycznych programów do tworzenia prezentacji. Ocena zdolności do samodzielnego rozwiązywania zadań.
13_GRMA_GPE _CZ.4_4 13_GRMA_GPE _CZ.4_5
Wypowiedź ustna [GPE_CZ.4_w_3]
Ocena umiejętności prezentacji własnych działań projektowych odwołująca się do rzeczowej argumentacji oraz zdolności krytycznej ich analizy i oceny zarówno na etapie projektowania jak i prezentacji gotowego produktu.
13_GRMA_GPE _CZ.4_6 13_GRMA_GPE _CZ.4_7
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [GPE_CZ.4_fs_1]
Wykonywanie projektów, realizacja postawionych zadań – poddawanie ich krytycznej weryfikacji w odniesieniu do poczynionych założeń w bezpośredniej konfrontacji z prowadzącym.
25
Indywidualna praca koncepcyjna i projektowa w odniesieniu do wymagań projektowych, literatury i doświadczeń twórczych zwieńczona realizacją konkretnej propozycji w kilku wariantach.
25 Konsultacje wykonanych projektów [GPE_CZ.4_w_1] Indywidualny test wiedzy i umiejętności obsługi programów graficznych [GPE_CZ.4_w_2] Wypowiedź ustna [GPE_CZ.4_w_3]
konwersatorium [GPE_CZ.4_fs_2]
Indywidualne konsultacje w formie komunikacji bezpośredniej oraz internetowej
5
Indywidualne konsultacje w formie komunikacji bezpośredniej oraz internetowej
5 Indywidualny test wiedzy i umiejętności obsługi programów graficznych [GPE_CZ.4_w_2] Wypowiedź ustna [GPE_CZ.4_w_3]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)