TECHNIKI 3D CZ.4 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: 13-S1PG12.2018

Nazwa modułu: TECHNIKI 3D CZ.4
Kod modułu: 13-PG-S1-T3D.4
Kod programu: 13-S1PG12.2018
Semestr: semestr letni 2019/2020
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 3
Opis:
Student nabędzie podstawową wiedzę i umiejętności dotyczącą tworzenia tekstur i stosowania ich w obiektach trójwymiarowych. Pozna podstawowe zasady renderowania scen trójwymiarowych z zastosowaniem oświetlenia.
Wymagania wstępne:
Realizacja modułu 13-PG-S1-T3D.3.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Podstawowa umiejętność wykonania tekstury i prawidłowe wykorzystanie jej do teksturowania wirtualnych obiektów. [13-PG-S1-T3D.4_1]
PG1P_W01 [2/5] PG1P_U04 [4/5] PG1P_U05 [3/5]
Podstawowa umiejętność posługiwania się właściwą terminologią związaną z tworzeniem tekstur, renderowaniem, oświetleniem i fizyką wirtualnych obiektów trójwymiarowych. [13-PG-S1-T3D.4_2]
PG1P_W09 [3/5] PG1P_K14 [4/5]
Podstawowa znajomość praktycznego zastosowania materiałów wykorzystywanych do tworzenia wirtualnych środowisk trójwymiarowych. [13-PG-S1-T3D.4_3]
PG1P_W01 [2/5] PG1P_U04 [4/5] PG1P_U05 [3/5]
Znajomość i umiejętność prawidłowego stosowania podstawowych typów oświetlenia wykorzystywanego w tworzeniu wirtualnych środowisk trójwymiarowych. [13-PG-S1-T3D.4_4]
PG1P_W01 [2/5] PG1P_U04 [4/5]
Podstawowa umiejętność symulowania zachowania obiektu trójwymiarowego w rzeczywistości wirtualnej. [13-PG-S1-T3D.4_5]
PG1P_W01 [2/5] PG1P_U04 [4/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Projekt zaliczeniowy [13-PG-S1-T3D.4_w_1]
Weryfikacja wiedzy i umiejętności w oparciu o stopień realizacji samodzielnego projektu plastycznego realizowanego przez studenta.
13-PG-S1-T3D.4_1 13-PG-S1-T3D.4_2 13-PG-S1-T3D.4_3 13-PG-S1-T3D.4_4 13-PG-S1-T3D.4_5
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [13-PG-S1-T3D.4_fs_1]
Realizacja ćwiczeń w pracowni: studia z natury. Omówienie zagadnień plastycznych, warsztatowych itp. Indywidualna praca ze studentem: korekty, konsultacje, podsumowania.
45
Praca w oparciu o omawiane techniki plastyczne obejmująca wiedzę i umiejętności niezbędne w realizacji projektu zaliczeniowego.
15 Projekt zaliczeniowy [13-PG-S1-T3D.4_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)