Zachowania konsumentów Kierunek studiów: Przedsiębiorczość
Kod programu: 07-S1PB13.2018

Nazwa modułu: Zachowania konsumentów
Kod modułu: zewn_n1_25
Kod programu: 07-S1PB13.2018
Semestr: semestr zimowy 2020/2021
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Opis:
Głównym celem zajęć jest zaprezentowanie studentom istoty i specyfiki zachowań konsumentów na rynku i w gospodarstwie domowym, w tym sposobów podejmowania decyzji konsumenckich i czynników je kształtujących. Treść przedmiotu: 1. Pojęcie i zakres zachowań konsumentów i kategorii pokrewnych. Podstawowe podmioty sfery konsumpcji 2. Proces decyzyjny konsumenta - etapy, charakterystyka 3. Podstawy źródłowe i metody badania podmiotów konsumpcji na podstawie źródeł wtórnych 4. Determinanty zachowań konsumentów 5. Prawidłowości w zachowaniach konsumentów 6. Trendy zachowań konsumenckich w rozwiniętych europejskich gospodarkach rynkowych
Wymagania wstępne:
brak
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Ma podstawową wiedzę o teoretycznych podstawach zachowań konsumentów. [zewn_n1_25_1]
K_W04 [2/5]
Ma wiedzę na temat istotnych relacji między podmiotami w gospodarce w wymiarze lokalnym, regionalnym i globalnym oraz wiedzę o typach relacji pomiędzy podmiotami konsumpcji a innymi podmiotami rynku. [zewn_n1_25_2]
K_W07 [5/5]
Posiada elementarną wiedzę o wzajemnym wpływie środowiska wewnętrznego i zewnętrznego na zachowania konsumentów. [zewn_n1_25_3]
K_U05 [2/5]
Potrafi identyfikować przyczyny oraz przeprowadzić w kilku wymiarach analizę uwarunkowań podstawowych procesów i zjawisk gospodarczych. [zewn_n1_25_4]
K_U06 [5/5]
Potrafi wskazać ograniczenia i uwarunkowania wpływające na proces decyzyjny. [zewn_n1_25_5]
K_K01 [2/5]
Potrafi myśleć i działać w sposób odpowiedni dla kreatywnego przedsiębiorcy, społecznego i gospodarczego lidera. [zewn_n1_25_6]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Zaliczenie [zewn_n1_25_w_1]
Test jednokrotnego wyboru, bez możliwości korzystania z podręczników
zewn_n1_25_1 zewn_n1_25_2 zewn_n1_25_3
Praca grupowa [zewn_n1_25_w_2]
Studia przypadków rozwiązywane w zespołach 4-osobowych
zewn_n1_25_4 zewn_n1_25_5 zewn_n1_25_6
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [zewn_n1_25_fs_1]
Wykład z wykorzystaniem technik multimedialnych
15
Analiza studiów przypadku
35 Zaliczenie [zewn_n1_25_w_1] Praca grupowa [zewn_n1_25_w_2]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
semestr zimowy 2020/2021 Zachowania konsumentów [07-PB-S1-ZK] polski