Uwarunkowania prawne i marketing sztuki 2 Kierunek studiów: Muzyka w multimediach
Kod programu: 13-S1ML16.2018

Nazwa modułu: Uwarunkowania prawne i marketing sztuki 2
Kod modułu: 13-MM-S1-PMS2
Kod programu: 13-S1ML16.2018
Semestr: semestr letni 2020/2021
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 1
Opis:
Realizacja modułu ma na celu zapoznanie studenta z prawem autorskim, podstawową wiedzą dotyczącą rynku kultury, w tym zachowaniami nabywców dóbr i usług kultury, podstawowymi działaniami promocyjnych i marketingowymi animatorów kultury, elementarnymi zasadami związanymi z opracowywaniem strategii marketingowych w zakresie różnorodnych projektów artystycznych.
Wymagania wstępne:
Realizacja modułu Uwarunkowania prawne i marketing sztuki 1.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Zna etapy postępowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury, zna podstawowe mechanizmy kształtowania zachowań konsumentów dóbr i usług kultury. [13-MM-S1-PMS2_1]
K-MM-W19 [2/5] K-MM-U19 [3/5]
Określa rolę twórców i artystów w kształtowaniu zachowań konsumentów dóbr i usług kultury. [13-MM-S1-PMS2_2]
K-MM-W19 [3/5]
Zna podstawowe zasady opracowywania oferty sponsoringowej i medialnej dla potrzeb projektu artystycznego, [13-MM-S1-PMS2_3]
K-MM-W19 [3/5] K-MM-K03 [3/5] K-MM-K07 [3/5]
Definiuje określenie pojęć ochrona własności intelektualnej i prawo autorskie, stosuje ich zasady w opracowywaniu własnych projektów artystycznych. [13-MM-S1-PMS2_4]
K-MM-W19 [3/5] K-MM-K03 [3/5]
Określa znaczenie technologii informatycznej w zachowaniach konsumentów dóbr i usług kultury i potrafi z nich korzystać w celu promocji projektów artystycznych. [13-MM-S1-PMS2_5]
K-MM-W19 [2/5] K-MM-U11 [2/5] K-MM-U12 [3/5] K-MM-U21 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
kolokwium pisemne [13-MM-S1-PMS2_w_1]
ocena wiedzy studenta dotyczącej podstawowych zasad prawa autorskiego oraz wiedzy w zakresie rynku kultury i jego specyfiki
13-MM-S1-PMS2_1 13-MM-S1-PMS2_2 13-MM-S1-PMS2_3 13-MM-S1-PMS2_4 13-MM-S1-PMS2_5
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [13-MM-S1-PMS2_fs_1]
tradycyjna metoda wykładu polegająca na przedstawieniu i wyjaśnieniu podstawowych pojęć z zakresu marketingu kultury i prawa autorskiego
15
praca ze wskazaną literaturą przedmiotu obejmującą samodzielne przyswojenie wiedzy dotyczącej wskazanych zagadnień
15 kolokwium pisemne [13-MM-S1-PMS2_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)