Badania marketingowe i rynkowe Kierunek studiów: Przedsiębiorczość
Kod programu: 07-N1PB13.2017

Nazwa modułu: Badania marketingowe i rynkowe
Kod modułu: zewn_n1_29
Kod programu: 07-N1PB13.2017
Semestr: semestr letni 2018/2019
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 3
Opis:
Moduł Badania marketingowe i rynkowe prezentuje praktyczną wiedzę dotyczącą zagadnień prowadzonych badań rynku, konsumentów, konsumpcji, zachowań rynku w wielowymiarowym aspekcie jego funkcjonowania. Badania marketingowe mają wyposażyć studentów w praktyczną umiejętność przygotowania, prowadzenia, analizowania wyników i wyciągania trafnych wniosków, jako efektu prowadzonych lub zleconych badań. Moduł składa się z wykładu oraz ćwiczeń kończących się zaliczeniem.
Wymagania wstępne:
brak
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Ma podstawową wiedzę o teoretycznych podstawach nauki prawa i ekonomii [zewn_n1_29_1]
K_W01 [1/5]
Zna schematy podejmowania decyzji gospodarczych i społecznych w organizacjach różnego typu oraz wielkości [zewn_n1_29_2]
K_W13 [4/5]
Za pomocą zdobytej wiedzy podejmuje trafne założenia i podejmuje decyzje w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej [zewn_n1_29_3]
K_U01 [1/5]
Wskazuje dokumenty niezbędne do założenia i prowadzenia działalności gospodarczej [zewn_n1_29_4]
K_U03 [3/5]
Jest przygotowany do utworzenia i prowadzenia działalności gospodarczej zgodnej z przepisami prawa [zewn_n1_29_5]
K_K01 [2/5]
Jest zdolny do przedsiębiorczego działania [zewn_n1_29_6]
K_K06 [3/5]
Potrafi kalkulować ryzyko porażek i szans na sukces, kontrolować realizację określonego przez siebie zamierzenia i przyjąć odpowiedzialność za jego realizację [zewn_n1_29_7]
K_K07 [5/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Kolokwium pisemne [zewn_n1_07_w_1]
Kolokwium pisemne obejmujące pytania weryfikujące wiedzę przekazaną na ćwiczeniach i zdobytą samodzielnie przez studentów na podstawie lektury podręczników oraz praktycznej pracy własnej
zewn_n1_29_1 zewn_n1_29_2 zewn_n1_29_3 zewn_n1_29_4 zewn_n1_29_5 zewn_n1_29_6 zewn_n1_29_7
Zaliczenie pisemne [zewn_n1_07_w_2]
Pytania i zadania rachunkowe powiązane z tematyką wykładu
zewn_n1_29_1 zewn_n1_29_2 zewn_n1_29_3 zewn_n1_29_4 zewn_n1_29_5 zewn_n1_29_6 zewn_n1_29_7
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [zewn_n1_07_fns_1]
Zajęcia prowadzone są z użyciem poniższych metod: - przygotowywanie projektu badań na zajęciach, - analiza wyników badań powszechnie dostępnych, - rozwiązywanie i omawianie case’ów praktycznych
10
Lektura uzupełniająca, praca z podręcznikiem, przygotowywanie badań w postaci badań fokusowych, ankietowych, ilościowych i jakościowych
15 Kolokwium pisemne [zewn_n1_07_w_1]
wykład [zewn_n1_07_fns_2]
Wykład wybranych zagadnień podstawowych z wykorzystaniem pomocy audiowizualnych
10
Lektura uzupełniająca, analiza notatek z wykładów
40 Zaliczenie pisemne [zewn_n1_07_w_2]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
semestr letni 2018/2019 Badania marketingowe i rynkowe [07-PB-S1-BMR] polski