Fotografia reklamowa cz.1 Kierunek studiów: Grafika
Kod programu: 13-SMGR12.2014

Nazwa modułu: Fotografia reklamowa cz.1
Kod modułu: 13_GRMA_FOTR_CZ.1
Kod programu: 13-SMGR12.2014
Semestr: semestr zimowy 2016/2017
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 3
Opis:
Moduł Fotografia reklamowa przygotowuje studenta do realizacji zadań związanych z reklamowaniem przedmiotu, idei oraz autoprezentacji .
Wymagania wstępne:
Niezbędna jest podstawowa wiedza i doświadczenie w zakresie fotografii.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Posiada wiedzę na temat technik fotograficznych przydatnych do tworzenia komunikatów reklamowych [13_GRMA_FOTR_CZ.1_1]
K_W01 [3/5]
Posiada wiedzę pozwalającą na budowanie planów zdjęciowych w studio dla potrzeb fotografii reklamowej [13_GRMA_FOTR_CZ.1_2]
K_W03 [3/5]
Umie samodzielnie projektować i realizować fotografie reklamowe uwzględniając aspekt estetyczny, społeczny i prawny. [13_GRMA_FOTR_CZ.1_3]
K_U03 [3/5] K_U07 [2/5] K_K08 [2/5]
Umie wykorzystywać doświadczenia pokrewnych dziedzin plastycznych do formułowania komunikatu reklamowego. [13_GRMA_FOTR_CZ.1_4]
K_U10 [3/5] K_U12 [3/5] K_U14 [3/5]
Umie świadomie posługiwać się techniką i technologią fotograficzną. [13_GRMA_FOTR_CZ.1_5]
K_U16 [3/5]
Jest przygotowany do współdziałania i pracy z innymi osobami w trakcie realizacji projektów zespołowych [13_GRMA_FOTR_CZ.1_6]
K_U19 [3/5] K_U20 [3/5]
Zna formy zachowań związanych z publicznymi prezentacjami swoich dokonań [13_GRMA_FOTR_CZ.1_7]
K_K07 [2/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Praca fotograficzna [FOTR_CZ.1_w_1]
Weryfikacja wiedzy i umiejętności twórczych na podstawie analizy wykonanych fotografii reklamowych.
13_GRMA_FOTR_CZ.1_1 13_GRMA_FOTR_CZ.1_2 13_GRMA_FOTR_CZ.1_3 13_GRMA_FOTR_CZ.1_4 13_GRMA_FOTR_CZ.1_5 13_GRMA_FOTR_CZ.1_6 13_GRMA_FOTR_CZ.1_7
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [FOTR_CZ.1_fs_1]
Realizacja działań i dzieł fotograficznych o charakterze reklamowym z uwzględnieniem etapu projektowania, krytycznej weryfikacji projektu, ostatecznej realizacji i prezentacji pracy.
45
Indywidualna praca koncepcyjna i projektowa w odwołaniu do wybranej dokumentacji, literatury i doświadczeń twórczych; realizacja dzieł i działań artystycznych; przygotowanie do prezentacji.
40 Praca fotograficzna [FOTR_CZ.1_w_1]
konwersatorium [FOTR_CZ.1_fs_2]
Indywidualne konsultacje w formie bezpośredniej i cyfrowej
Weryfikacja zamierzeń artystycznych na etapie projektowania, realizacji i prezentacji prac.
5 Praca fotograficzna [FOTR_CZ.1_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)