Techniki animacji obrazu i dźwięku cz.2 Kierunek studiów: Grafika
Kod programu: 13-SMGR12.2014

Nazwa modułu: Techniki animacji obrazu i dźwięku cz.2
Kod modułu: 13_GRMA_TAOD_CZ.2
Kod programu: 13-SMGR12.2014
Semestr: semestr zimowy 2016/2017
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Opis:
Student opanowuje w stopniu podstawowym programy do tworzenia i edycji form animowanych. Program zakłada opanowanie podstaw posługiwania się prostym sprzętem audio i wideo w celu stworzenia spójnego obrazu z wykorzystaniem technologii cyfrowych. Zakłada rozwój umiejętności tworzenia obrazu i uzasadnienia oraz prezentacji swojej pracy. Program oparty jest na łączeniu w sobie działania w obszarze nowych mediów, z tradycyjnymi metodami zapisu obrazu. Program zmierza w kierunku łączenia nowych technologii z szeroko rozumianą ekspresją artystyczną.
Wymagania wstępne:
Wskazana jest realizacja programu pracowni graficznych oraz innych pracowni ogólnoplastycznych.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Student zapoznaje się z metodami pracy z obrazem animowanym. Poznaje różne techniki podczas tworzenia krótkich form animowanych. Świadomie wykorzystuje proste i zaawansowane techniki animacyjne. [13_GRMA_TAOD_CZ.2_1]
K_W06 [5/5]
Poznaje programy komputerowe przeznaczone do tworzenia i edycji form animowanych wykorzystujące elementy grafiki wektorowej, rastrowej i elementów 3D. [13_GRMA_TAOD_CZ.2_2]
K_U03 [3/5] K_U05 [4/5]
uPoznanie podstaw technik łączenia obrazu z dźwiękiem za pomocą współczesnych narzędzi cyfrowych oraz analogowych. Poznanie podstaw montażu edycji obrazu audio-wideo pozwalające na dalsze poszukiwania. [13_GRMA_TAOD_CZ.2_3]
K_U03 [4/5] K_U05 [3/5]
Tworzy formy animowane do wykorzystania w szeroko rozumianej przestrzeni komercyjnej jak i niekomercyjnej. [13_GRMA_TAOD_CZ.2_4]
K_W08 [2/5]
Wykorzystuje w twórczy sposób narzędzia, którymi dysponuje jak również poszukuję własnych niekonwencjonalnych rozwiązań w obrębie zadań powierzonych mu w trakcie procesu dydaktycznego. [13_GRMA_TAOD_CZ.2_5]
K_U03 [3/5] K_U05 [4/5] K_K05 [5/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Projekt zaliczeniowy [TAOD_CZ.2_w_1]
Weryfikacja wiedzy i umiejętności w oparciu o stopień realizacji samodzielnego projektu multimedialnego realizowanego przez studenta.
13_GRMA_TAOD_CZ.2_1 13_GRMA_TAOD_CZ.2_2 13_GRMA_TAOD_CZ.2_3 13_GRMA_TAOD_CZ.2_4 13_GRMA_TAOD_CZ.2_5
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [TAOD_ CZ.2_fs_1]
Pracownia przygotowująca do samodzielnego i świadomego przygotowania indywidualnych projektów multimedialnych (wszyscy studenci)
45
Praca w oparciu o omawiane techniki plastyczne obejmująca wiedzę i umiejętności niezbędne w realizacji projektu zaliczeniowego
10 Projekt zaliczeniowy [TAOD_CZ.2_w_1]
konwersatorium [TAOD_ CZ.2_fs_2]
Konsultacje indywidualne w formie bezpośredniej i / lub elektronicznej wedle potrzeb i uznania studenta (koordynator modułu / tutor może zalecić jako obowiązkowe poszczególnym studentom)
Weryfikacja zamierzeń artystycznych na etapie projektowania, realizacji i prezentacji prac.
5 Projekt zaliczeniowy [TAOD_CZ.2_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)