Reklama
Kierunek studiów: Politologia
Kod programu: 05-N1PO14.2017
| Nazwa modułu: | Reklama |
|---|---|
| Kod modułu: | R |
| Kod programu: | 05-N1PO14.2017 |
| Semestr: |
|
| Język wykładowy: | polski |
| Forma zaliczenia: | zaliczenie |
| Punkty ECTS: | 2 |
| Opis: | Student pozna podstawowe prawidłowości i zasady komunikowania perswazyjnego. W trakcie realizacji modułu wyjaśnionego zostaną relacje miedzy rynkiem, reklamą i marketingiem. Studenci zrealizują projekty, w trakcie których poznają właściwości podstawowych nośników reklamy. Zaliczenie modułu pozwoli uczestnikowi zajęć samodzielnie , jak i grupie realizować projekty reklamowe w poszczególnych segmentach mediów periodycznych , jak i pozostałych nośnikach reklamy |
| Wymagania wstępne: | Opcjonalnie: wymagania wstępne (można podać albo kody efektów dla obszaru / kierunku bądź wskazać moduły, bądź opisać konkretne efekty kształcenia |
| Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
| Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
|---|---|
Jest przygotowany do uczestnictwa w budowaniu zinstytucjonalizowanych form aktywności obywatelskiej [R_K_1] |
POL_1_K02 [3/5] |
Jest przygotowany do kierowania małymi zespołami ludzkimi [R_K_2] |
POL_1_K02 [3/5] |
Ma potrzebę dalszego uzupełniania wiedzy oraz doskonalenia i poszerzania umiejętności [R_K_3] |
POL_1_K09 [4/5] |
potrafi analizować postawy i zachowania jednostek oraz grup społecznych w życiu publicznym [R_U_1] |
POL_1_U01 [3/5] |
posiada zdolność analizowania i oceniania treści przekazu medialnego i jego wykorzystania w działalności publicznej [R_U_2] |
POL_1_U19 [4/5] |
ma wiedzę o strukturach społecznych, politycznych, ekonomicznych i kulturowych oraz rozumie procesy ich zmian [R_W_1] |
POL_1_W15 [3/5] |
ma informację na temat mediów w warunkach społeczeństwa informacyjnego [R_W_2] |
POL_1_W07 [3/5] |
| Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
|---|---|---|
| Pisemne sprawdziany wiedzy [R_w_1] | Prowadzący na początku zajęć przeprowadza krótkie sprawdziany pisemne pozwalające zweryfikować przygotowanie do zadanego tematu |
R_W_1 |
| Dyskusja moderowana przez prowadzącego w trakcie zajęć [R_w_2] | Prowadzący stawia problem określonej grupie, następnie w oparciu o podaną wcześniej literaturę oraz analizę danego segmentu nośników reklamy rozwiązywane są kwestie obrębie danego tematu |
R_K_1 |
| Prezentacje kreacyjne [R_w_3] | Studenci w kilkuosobowych grupach przedstawiają określone zagadnienia, w opracowanej autorsko formie |
R_K_1 |
| Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
| konwersatorium [R_fns.1] | Wprowadzenie do tematu i prowadzenie rozmów ze słuchaczami na temat zaplanowanych tematów |
10 | lektura uzupełniająca, praca z literaturą
przedmiotu Przygotowanie prezentacji
|
50 |
Pisemne sprawdziany wiedzy [R_w_1] |
| Załączniki |
|---|
| Opis modułu (PDF) |
| Sylabusy (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semestr | Moduł | Język wykładowy |
| (brak danych) | ||