Media relations Kierunek studiów: Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
Kod programu: 05-S2DK12.2017

Nazwa modułu: Media relations
Kod modułu: MR
Kod programu: 05-S2DK12.2017
Semestr: semestr letni 2018/2019
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 3
Opis:
Moduł ma na celu zapoznanie studentów z planowaniem działań komunikacyjnych adresowanych do środków masowego przekazu. Celem modułu jest także przedstawienie technik oraz narzędzi organizowana i realizowania poszczególnych etapów strategii informacyjnej organizacji oraz koordynowania wyznaczonych zadań. Studenci mają także możliwość poznania metod ewaluacji przedsięwzięć ze sfery media relations.
Wymagania wstępne:
(brak informacji)
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Ma wiedzę i umiejętności pozwalające na podejmowanie działalności media relations [MR_K_1]
K06 [4/5]
Potrafi zidentyfikować działania z zakresu zarządzania komunikacją w przekazach medialnych [MR_K_2]
K07 [3/5]
Umie organizować pracę komórki media relations rozumiejąc znaczenie jej umiejscowienia w strukturze organizacji [MR_U_1]
U11 [4/5]
Potrafi dokonać analizy swojej aktywności informacyjnej dla przygotowania profesjonalnego planu komunikacyjnego [MR_U_2]
U12 [3/5]
Zna specyfikę funkcjonowania struktur medialnych i rozumie ich rolę w życiu społecznym [MR_W_1]
W05 [4/5]
Posiada orientację w tendencjach rozwojowych mediów masowych wobec społeczeństwa informacyjnego [MR_W_2]
W07 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
zaliczenie [W1]
Zaliczenie przeprowadzane w formie określonej przez prowadzącego zajęcia w sylabusie
MR_K_1 MR_K_2 MR_U_1 MR_U_2 MR_W_1 MR_W_2
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
konwersatorium [R1]
Zajęcia prowadzone są z użyciem poniższych metod: - dyskusja moderowana przez prowadzącego - ćwiczenia praktyczne, - indywidualne wystąpienia studentów, - aranżowanie działań komunikacyjnych (np. konferencje prasowe)
30
Praca własna studenta obejmuje: - studiowanie literatury przedmiotu, - analiza przekazów medialnych, - przyporządkowywanie treści upowszechnianych w mediach do poznanych narzędzi komunikacyjnych. Student powinien zrealizować zadania wymagane do uzyskania zaliczenia określone w sylabusie.
45 zaliczenie [W1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)