Podstawy marketingu Kierunek studiów: Przedsiębiorczość
Kod programu: 07-S1PB13.2017

Nazwa modułu: Podstawy marketingu
Kod modułu: zewn_n1_02
Kod programu: 07-S1PB13.2017
Semestr: semestr zimowy 2017/2018
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 3
Opis:
Moduł Podstawy marketingu prezentuje podstawową wiedzę z zakresu nauki o rynku, jego mechanizmach, konkurencji, a przede wszystkim realnych procesach gospodarczych zachodzących w przedsiębiorstwach. Formułuje podstawowe zasady i tendencje panujące na rynku rzeczywistym, w ramach przedmiotu poruszane są kwestie obejmujące m.in. specyfikę marketing – mix’u z naciskiem na formułę 4P oraz 5P, w ramach zajęć omawiane są praktyczne przykłady. Moduł składa się z wykładu kończącego się zaliczeniem na prawach egzaminu.
Wymagania wstępne:
Przedmiot przewidziany na I semestr studiów, bez konieczności weryfikacji wiedzy.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Ma podstawową wiedzę o teoretycznych podstawach nauki prawa i ekonomii [zewn_n1_02_1]
K_W01 [1/5]
Zna schematy podejmowania decyzji gospodarczych i społecznych w organizacjach różnego typu oraz wielkości [zewn_n1_02_2]
K_W13 [4/5]
Za pomocą zdobytej wiedzy podejmuje trafne założenia i podejmuje decyzje w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej [zewn_n1_02_3]
K_U01 [1/5]
Wskazuje dokumenty niezbędne do założenia i prowadzenia działalności gospodarczej [zewn_n1_02_4]
K_U03 [3/5]
Jest przygotowany do utworzenia i prowadzenia działalności gospodarczej zgodnej z przepisami prawa [zewn_n1_02_5]
K_K01 [2/5]
Jest zdolny do przedsiębiorczego działania [zewn_n1_02_6]
K_K06 [3/5]
Potrafi kalkulować ryzyko porażek i szans na sukces, kontrolować realizację określonego przez siebie zamierzenia i przyjąć odpowiedzialność za jego realizację [zewn_n1_02_7]
K_K07 [5/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Zaliczenie pisemne [zewn_n1_02_w_1]
Pytania i zadania rachunkowe powiązane z tematyką wykładu
zewn_n1_02_1 zewn_n1_02_2 zewn_n1_02_3 zewn_n1_02_4 zewn_n1_02_5 zewn_n1_02_6 zewn_n1_02_7
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [zewn_n1_02_fs_1]
wykład wybranych zagadnień podstawowych z wykorzystaniem pomocy audiowizualnych
30
Lektura uzupełniająca, praca z literaturą przedmiotu
45 Zaliczenie pisemne [zewn_n1_02_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
semestr zimowy 2017/2018 Podstawy marketingu [07-PB-S1-PM] polski