Ocena i usuwanie skutków kryzysu 2
Field of study: Promotional and Crisis Communication
Programme code: 02-S1KP12.2016

Module name: | Ocena i usuwanie skutków kryzysu 2 |
---|---|
Module code: | 02-KPIKS-OUSK2 |
Programme code: | 02-S1KP12.2016 |
Semester: | summer semester 2018/2019 |
Language of instruction: | Polish |
Form of verification: | course work |
ECTS credits: | 3 |
Description: | Głównym celem modułu jest: 1. przekazanie studentom pogłębionej wiedzy i umożliwienie nabycia praktycznych umiejętności z zakresu prawidłowej diagnozy różnych zagrożeń, m. in. naturalnych, społecznych, ekonomicznych i technicznych; 2. pokazanie efektywnego działania i wykorzystania bardziej zaawansowanych procedur w sytuacji kryzysowej; 3. zdobycie umiejętności szybkiego usuwania skutków kryzysu. |
Prerequisites: | Zaliczenie modułu Ocena i usuwanie skutków kryzysu 1. |
Key reading: | (no information given) |
Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
---|---|
Posiada uporządkowaną wiedzę w zakresie nauk humanistycznych i społecznych. [OUSK2_1] |
Kpik_W01 [3/5] |
Potrafi zaplanować i realizować komunikację bezpośrednią i poprzez media w sytuacji kryzysowej. [OUSK2_10] |
Kpik_U06 [3/5] |
Posiada podstawowe umiejętności organizacyjne pozwalające na kierowanie planowanie i realizację zadań związanych z komunikacją kryzysową. [OUSK2_11] |
Kpik_U08 [4/5] |
Potrafi ocenić i wybrać właściwe procedury doboru narzędzi w usuwaniu skutków sytuacji kryzysowej. [OUSK2_12] |
Kpik_U15 [3/5] |
Posiada umiejętności przygotowania do usuwania skutków sytuacji kryzysowej. [OUSK2_13] |
Kpik_U16 [5/5] |
Posiada umiejętności skonstruowania właściwego działania w sytuacji kryzysowych w kierunku usuwania jej skutków. [OUSK2_14] |
Kpik_U19 [5/5] |
Potrafi współdziałać w grupie w zakresie usuwania skutków kryzysu. [OUSK2_15] |
Kpik_K02 [2/5] |
Potrafi wybrać i ocenić zadania priorytetowe, które najlepiej służą do realizacji zamierzonych przez organizację działań w obszarze usuwania skutków kryzysu. [OUSK2_16] |
Kpik_K03 [5/5] |
Posiada uporządkowaną wiedzę co do wykorzystania nabytej wiedzy o kryzysach, ich rodzajach, przebiegu oraz środkach zapobiegania. [OUSK2_2] |
Kpik_W02 [4/5] |
Zna podstawową terminologię z zakresu humanistyki i nauk społecznych związaną z obszarem nauki o kryzysach. [OUSK2_3] |
Kpik_W04 [4/5] |
Zna podstawowe zasady związane z planowaniem usuwania skutków kryzysu. [OUSK2_4] |
Kpik_W05 [3/5] |
Ma podstawową wiedzę na temat przyczyn powstania kryzysu, jego przebiegu oraz usuwania skutków. [OUSK2_5] |
Kpik_W06 [4/5] |
Ma podstawową wiedzę na temat prawnych uwarunkowań sytuacji kryzysowej. [OUSK2_6] |
Kpik_W07 [2/5] |
Ma podstawową wiedzę na temat ekonomicznych uwarunkowań sytuacji kryzysowych. [OUSK2_7] |
Kpik_W08 [3/5] |
Potrafi wyszukiwać, selekcjonować, analizować, oceniać informacje czerpane z różnych źródeł. [OUSK2_8] |
Kpik_U01 [4/5] |
Umie samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności w zakresie pogłębiania wiedzy na temat kryzysów. [OUSK2_9] |
Kpik_U03 [3/5] |
Type | Description | Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related |
---|---|---|
zaliczenie [z_1] | Zaliczenie w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie. |
OUSK2_1 |
Form of teaching | Student's own work | Assessment of the learning outcomes | |||
---|---|---|---|---|---|
Type | Description (including teaching methods) | Number of hours | Description | Number of hours | |
practical classes [OUSK2_C] | Metoda podająca (pogadanka, objaśnienia i wyjaśnienia, prezentacje multimedialne), metoda problemowa (metoda aktywizująca lub gra sytuacyjna i dydaktyczna), metoda zadaniowa oraz analiza materiału źródłowego. |
30 | Samodzielna realizacja wskazanych partii materiału, analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórka i ugruntowanie materiału przedstawionego na zajęciach; przygotowanie i opracowanie wyników badań indywidualnych. |
30 |
zaliczenie [z_1] |
lecture [OUSK2_W] | metoda podająca (wykład informacyjny, prezentacja multimedialna) oraz metoda problemowa (wykład problemowy i interaktywny |
15 | Samodzielna, wnikliwa lektura podanych tekstów, powtórka i ugruntowanie materiału omówionego na wykładzie. |
15 |
zaliczenie [z_1] |
Attachments |
---|
Module description (PDF) |
Syllabuses (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semester | Module | Language of instruction |
(no information given) |