Sztuka autoprezentacji
Field of study: Promotional and Crisis Communication
Programme code: 02-S1KP12.2016

Module name: | Sztuka autoprezentacji |
---|---|
Module code: | 02-KPIKS-SA |
Programme code: | 02-S1KP12.2016 |
Semester: | summer semester 2017/2018 |
Language of instruction: | Polish |
Form of verification: | course work |
ECTS credits: | 2 |
Description: | Celem zajęć jest zapoznanie studentów z podstawowymi zagadnieniami z zakresu autoprezentacji, etykiety, technik wywierania wpływu oraz medialnymi wymiarami public relations. Poprzez znajomość w/w zagadnień studenci mają możliwość zdobyć kompetencje w zakresie krytycznej analizy zjawisk interpersonalnych oraz wykształcić umiejętność posługiwania się skutecznymi technikami autoprezentacyjnymi. |
Prerequisites: | Brak |
Key reading: | (no information given) |
Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
---|---|
Posiada uporządkowaną podstawową wiedzę w zakresie psychologii. [SA_1] |
Kpik_W01 [4/5] |
Rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie oraz potrafi uzupełniać i doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności. [SA_10] |
Kpik_K01 [5/5] |
Potrafi wybrać i ocenić zadania priorytetowe, które najlepiej posłużą do realizacji zamierzonych celów. [SA_11] |
Kpik_K03 [5/5] |
Zna podstawową terminologię w zakresie humanistyki i nauk społecznych związaną z wybranymi sferami działalności medialnej, kulturalnej i promocyjno-reklamowej i rozumie miejsce nauk humanistycznych i społecznych w relacji do innych nauk. [SA_2] |
Kpik_W04 [4/5] |
Ma podstawową wiedzą na temat odbiorców reklamy i mediów, sposobów ich określania, językowej identyfikacji oraz diagnozowania ich potrzeb. [SA_3] |
Kpik_W12 [4/5] |
Ma wiedzę o człowieku, jego uwarunkowaniach psychologicznych i zasadach funkcjonowania w społeczeństwie. [SA_4] |
Kpik_W17 [5/5] |
Potrafi wyszukiwać, analizować, oceniać selekcjonować informacje czerpane z różnych źródeł, dotyczące działań promocyjnych w mediach oraz potrafi wykorzystać te informacje do konstruowania kampanii promocyjnych i działań kulturalnych. [SA_5] |
Kpik_U01 [5/5] |
Umie samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności w zakresie marketingu, promocji, komunikacji językowej w sytuacjach bezpośredniej rozmowy oraz za pośrednictwem mediów. [SA_6] |
Kpik_U03 [5/5] |
Posiada umiejętności w zakresie ewaluacji działań promocyjno-reklamowych oraz komunikacyjnych. [SA_7] |
Kpik_U11 [3/5] |
Potrafi ocenić i wybrać właściwe procedury doboru mediów i narzędzi promocyjno-marketingowych do konstruowania kampanii promocyjnoreklamowej. [SA_8] |
Kpik_U15 [5/5] |
Posiada umiejętność przygotowania wystąpienia ustnego i zaprezentowania wyników pracy przy użyciu właściwych argumentów merytorycznych i technik emocjonalnych; potrafi wyciągać właściwe wnioski. [SA_9] |
Kpik_U16 [5/5] |
Type | Description | Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related |
---|---|---|
zaliczenie [z_1] | Zaliczenie w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie. |
SA_1 |
Form of teaching | Student's own work | Assessment of the learning outcomes | |||
---|---|---|---|---|---|
Type | Description (including teaching methods) | Number of hours | Description | Number of hours | |
discussion classes [SA_K] | metoda podająca (pogadanka, objaśnienia i wyjaśnienia), metoda problemowa (metoda aktywizująca wraz grami sytuacyjną i dydaktyczną), metoda zadaniowa oraz metoda praktyczna (ćwiczenia przedmiotowe z analizą materiału poglądowego) |
30 | Samodzielna realizacja wskazanych partii materiału, analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórka i ugruntowanie materiału przedstawionego na zajęciach. |
30 |
zaliczenie [z_1] |
Attachments |
---|
Module description (PDF) |
Syllabuses (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semester | Module | Language of instruction |
(no information given) |