PROGRAMOWANIE DŹWIĘKU
Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: 13-S2PG14.2017

Nazwa modułu: | PROGRAMOWANIE DŹWIĘKU |
---|---|
Kod modułu: | 13-PG-S1-PD |
Kod programu: | 13-S2PG14.2017 |
Semestr: | semestr zimowy 2017/2018 |
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 4 |
Opis: | Moduł dostarcza podstaw wiedzy i umiejętności praktycznych z zakresu programowania algorytmów syntezy, przetwarzania dźwięku oraz interaktywnej kompozycji. Stanowi wprowadzenie do programowania interaktywnych struktur dźwiękowych w silnikach gier. |
Wymagania wstępne: | Brak wymagań wstępnych. |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Zna elementy i techniki programowania dźwięku i systemów sterowania dźwiękiem.
[13-PG-S1-PD_1] |
PG2P-W01 [2/5] |
Potrafi utworzyć z prostych elementów złożony tor syntezy dźwięku
[13-PG-S1-PD_2] |
PG2P-U02 [2/5] |
Potrafi zaprogramować interaktywny efekt dźwiękowy
[13-PG-S1-PD_3] |
PG2P-U02 [2/5] |
Potrafi wykorzystywać proste algorytmy generatywne w tworzeniu struktur muzyczno-dźwiękowych [13-PG-S1-PD_4] |
PG2P-U02 [2/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
Praca praktyczna [13-PG-S1-PD_w_1] | Zrealizowanie zadania praktycznego |
13-PG-S1-PD_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
ćwiczenia [13-PG-S1-PD_fs_1] | Prezentacje łączące przekaz teoretyczny z praktycznymi przykładami zastosowań, rozwiązywanie zadanych problemów przez studentów |
30 | Przygotowanie do ćwiczeń przez samodzielną lekturę wskazanych tekstów, oraz przygotowanie zadań praktycznych |
30 |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |