PROGRAMOWANIE DŹWIĘKU Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: 13-S2PG14.2017

Nazwa modułu: PROGRAMOWANIE DŹWIĘKU
Kod modułu: 13-PG-S1-PD
Kod programu: 13-S2PG14.2017
Semestr: semestr zimowy 2017/2018
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 4
Opis:
Moduł dostarcza podstaw wiedzy i umiejętności praktycznych z zakresu programowania algorytmów syntezy, przetwarzania dźwięku oraz interaktywnej kompozycji. Stanowi wprowadzenie do programowania interaktywnych struktur dźwiękowych w silnikach gier.
Wymagania wstępne:
Brak wymagań wstępnych.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Zna elementy i techniki programowania dźwięku i systemów sterowania dźwiękiem. [13-PG-S1-PD_1]
PG2P-W01 [2/5]
Potrafi utworzyć z prostych elementów złożony tor syntezy dźwięku [13-PG-S1-PD_2]
PG2P-U02 [2/5] PG2P-U03 [2/5]
Potrafi zaprogramować interaktywny efekt dźwiękowy [13-PG-S1-PD_3]
PG2P-U02 [2/5] PG2P-U03 [2/5]
Potrafi wykorzystywać proste algorytmy generatywne w tworzeniu struktur muzyczno-dźwiękowych [13-PG-S1-PD_4]
PG2P-U02 [2/5] PG2P-U03 [2/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Praca praktyczna [13-PG-S1-PD_w_1]
Zrealizowanie zadania praktycznego
13-PG-S1-PD_1 13-PG-S1-PD_2 13-PG-S1-PD_3 13-PG-S1-PD_4
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [13-PG-S1-PD_fs_1]
Prezentacje łączące przekaz teoretyczny z praktycznymi przykładami zastosowań, rozwiązywanie zadanych problemów przez studentów
30
Przygotowanie do ćwiczeń przez samodzielną lekturę wskazanych tekstów, oraz przygotowanie zadań praktycznych
30
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)