IMPLEMENTACJA DŹWIĘKU – PROGRAMY POŚREDNICZĄCE 1 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: 13-S2PG14.2017

Nazwa modułu: IMPLEMENTACJA DŹWIĘKU – PROGRAMY POŚREDNICZĄCE 1
Kod modułu: 13-PG-S1-ID.1
Kod programu: 13-S2PG14.2017
Semestr: semestr letni 2017/2018
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 4
Opis:
Moduł dostarcza wiedzy i umiejętności praktycznych z zakresu obsługi tzw. programów pośredniczących między producentem dźwięku i muzyki a silnikiem gry, pozwalających na tworzenie interaktywnych efektów dźwiękowych i muzyki.
Wymagania wstępne:
Brak wymagań wstępnych.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Zna podstawowe możliwości programu FMOD [13-PG-S1-ID.1_1]
PG2P-W01 [3/5]
Potrafi utworzyć interaktywne zdarzenie dźwiękowe [13-PG-S1-ID.1_2]
PG2P-W06 [3/5]
Umie utworzyć pętle dźwiękowe [13-PG-S1-ID.1_3]
PG2P-U04 [3/5]
Potrafi zaprojektować i sparametryzować proste interakcje dźwiękowe [13-PG-S1-ID.1_4]
PG2P-U01 [3/5] PG2P-U09 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Praca praktyczna [13-PG-S1-ID.1_w_1]
Zrealizowanie zadania praktycznego
13-PG-S1-ID.1_1 13-PG-S1-ID.1_2 13-PG-S1-ID.1_3 13-PG-S1-ID.1_4
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [13-PG-S1-ID.1_fs_1]
Prezentacje łączące przekaz teoretyczny z praktycznymi przykładami zastosowań, rozwiązywanie zadanych problemów przez studentów
30
Przygotowanie do ćwiczeń przez samodzielną lekturę wskazanych tekstów, oraz przygotowanie zadań praktycznych
45 Praca praktyczna [13-PG-S1-ID.1_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)