PROJEKTOWANIE ELEMENTÓW GUI (WYBÓR) CZ.1 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: 13-S2PG14.2017

Nazwa modułu: PROJEKTOWANIE ELEMENTÓW GUI (WYBÓR) CZ.1
Kod modułu: 13-PG-S2-GUI.1
Kod programu: 13-S2PG14.2017
Semestr: semestr zimowy 2017/2018
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 3
Opis:
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z podstawowymi zagadnieniami z zakresu kompozycji wraz z jej składowymi: kształtami i barwami. Wiedza ta stanowi punkt wyjścia do nauki tworzenia interaktywnych komunikatów graficznych – interfejsów. Przedmiot kształtuje umiejętność posługiwania się tzw. podstawowymi choremami semiograficznymi i barwami – wykorzystując ich potencjał znaczeniowy.
Wymagania wstępne:
Brak wymagań wstępnych.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Ma szczegółową wiedzę dotyczącą realizacji grafiki związanej z grami. [13-PG-S2-GUI.1_1]
PG2P-W01 [3/5] PG2P-W02 [3/5]
Umie tworzyć prace graficzne o wysokim stopniu oryginalności na podstawie wiedzy o stylach w sztuce i związanych z nimi tradycjami twórczymi. [13-PG-S2-GUI.1_2]
PG2P-W03 [3/5] PG2P-W04 [3/5] PG2P-W05 [3/5]
Umie podejmować samodzielne decyzje odnośnie projektowania i realizacji prac graficznych. [13-PG-S2-GUI.1_3]
PG2P-U01 [3/5] PG2P-U02 [4/5]
Posiada umiejętności wykorzystania wzorców leżących u podstaw kreacji graficznej, umożliwiających swobodę i niezależność wypowiedzi artystycznej. [13-PG-S2-GUI.1_4]
PG2P-U06 [3/5] PG2P-U07 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Projekt zaliczeniowy [13-PG-S2-GUI.1_w_1]
Weryfikacja wiedzy i umiejętności w oparciu o stopień realizacji samodzielnego projektu zaliczeniowego realizowanego przez studenta.
13-PG-S2-GUI.1_1 13-PG-S2-GUI.1_2 13-PG-S2-GUI.1_3 13-PG-S2-GUI.1_4
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [13-PG-S2-GUI.1_fs_1]
Realizacja ćwiczeń w pracowni. Omówienie zagadnień technicznych, warsztatowych itp. Indywidualna praca ze studentem: korekty, konsultacje, podsumowania.
30
Praca w oparciu o omawiane techniki plastyczne obejmująca wiedzę i umiejętności niezbędne w realizacji projektu zaliczeniowego.
30 Projekt zaliczeniowy [13-PG-S2-GUI.1_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)