DIGITAL ART CZ.4 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: 13-S2PG14.2017

Nazwa modułu: DIGITAL ART CZ.4
Kod modułu: 13-PG-S2-DA.4
Kod programu: 13-S2PG14.2017
Semestr: semestr letni 2018/2019
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 3
Opis:
Student potrafi świadomie eksperymentować z różnymi cyfrowymi technikami kreacji artystycznej. Świadomie operuje językiem plastycznym, eksperymentuje z materią plastyczną.
Wymagania wstępne:
Zaliczenie modułu 13-PG-S2-DA.3.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Posiada świadomości społecznych metafor i technologii. [13-PG-S2-DA.4_1]
PG2P-K02 [2/5]
Posiada poszerzoną wiedzę na temat klasycznych i nowoczesnych technik graficznych oraz sposobach ich wykorzystania w grafice cyfrowej. [13-PG-S2-DA.4_2]
PG2P-W03 [2/5]
Zna i rozumie wzorce leżące u podstaw kreacji artystycznej w zakresie grafiki cyfrowej, które umożliwiają mu swobodę i niezależność wypowiedzi artystycznej. [13-PG-S2-DA.4_3]
PG2P-W05 [2/5]
Potrafi realizować zaawansowane i indywidualne - wyrażające osobowość twórczą - projekty artystyczne w zakresie grafiki cyfrowej i nowoczesnych mediów graficznych. [13-PG-S2-DA.4_4]
PG2P-W05 [5/5] PG2P-U03 [4/5]
Posiada wysoki stopień samoświadomości artystycznej, w obszarze artystycznej grafiki cyfrowej. [13-PG-S2-DA.4_5]
PG2P-K01 [4/5]
Potrafi podejmować samodzielne decyzje twórcze, świadomie realizować własne wizje artystyczne. [13-PG-S2-DA.4_6]
PG2P-K01 [3/5]
Potrafi przewidywać efekty estetyczne i treściowe swoich realizacji w obrębie warsztatu nowoczesnych mediów graficznych. [13-PG-S2-DA.4_7]
PG2P-K06 [3/5]
Ma świadomość konieczności ciągłego doskonalenia umiejętności warsztatowych w zakresie grafiki cyfrowej, tak by realizować własne koncepcje artystyczne. [13-PG-S2-DA.4_8]
PG2P-U07 [4/5]
Potrafi czerpać inspirację z różnych wzorców artystycznych i kulturowych i transponować ją na język grafiki cyfrowej. [13-PG-S2-DA.4_9]
PG2P-W02 [2/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Projekt zaliczeniowy [13-PG-S2-DA.4_w_1]
Weryfikacja wiedzy i umiejętności w oparciu o stopień realizacji samodzielnego projektu zaliczeniowego realizowanego przez studenta.
13-PG-S2-DA.4_1 13-PG-S2-DA.4_2 13-PG-S2-DA.4_3 13-PG-S2-DA.4_4 13-PG-S2-DA.4_5 13-PG-S2-DA.4_6 13-PG-S2-DA.4_7 13-PG-S2-DA.4_8 13-PG-S2-DA.4_9
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [13-PG-S2-DA.4_fs_1]
Realizacja ćwiczeń w pracowni. Omówienie zagadnień technicznych, warsztatowych itp. Indywidualna praca ze studentem: korekty, konsultacje, podsumowania.
45
Praca w oparciu o omawiane techniki plastyczne obejmująca wiedzę i umiejętności niezbędne w realizacji projektu zaliczeniowego.
45 Projekt zaliczeniowy [13-PG-S2-DA.4_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)