Warsztaty rzecznikowskie 2 Field of study: Promotional and Crisis Communication
Programme code: 02-S1KP12.2016

Module name: Warsztaty rzecznikowskie 2
Module code: 02-KPIK-KTWR2
Programme code: 02-S1KP12.2016
Semester: winter semester 2019/2020
Language of instruction: Polish
Form of verification: course work
ECTS credits: 6
Description:
Podczas zajęć student zostaje wyposażony w pogłębioną wiedzę i umiejętności z zakresu rzecznictwa prasowego i obsługi mediów. W ramach modułu realizowane są następujące treści: organizacja biura prasowego i komórki PR, monitoring mediów, zasady udzielania wywiadów, organizacja konferencji prasowych, organizacja pracy rzecznika, sprostowania i autoryzacja, działania rzecznika prasowego w sytuacji kryzysowej.
Prerequisites:
Zaliczenie modułu Warsztaty rzecznikowskie 1.
Key reading:
(no information given)
Learning outcome of the module Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5]
Posiada uporządkowaną wiedzę w zakresie nauk humanistycznych i społecznych [WRZ2_1]
Kpik_W01 [1/5]
Umie samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności w zakresie marketingu, promocji, komunikacji językowej [WRZ2_10]
Kpik_U03 [2/5]
Potrafi zaplanować i realizować komunikację bezpośrednią i poprzez media w sytuacji kryzysowej [WRZ2_11]
Kpik_U06 [3/5]
Posiada podstawowe umiejętności organizacyjne pozwalające na kierowanie planowanie i realizację zadań związanych z komunikacją kryzysową [WRZ2_12]
Kpik_U08 [3/5]
Potrafi ocenić i wybrać właściwe procedury doboru mediów i narzędzi promocyjno-marketingowych w konstruowaniu kampanii promocyjnej i informacyjnej [WRZ2_13]
Kpik_U15 [3/5]
Posiada umiejętności przygotowania typowego wystąpienia ustnego przy użyciu właściwych argumentów merytorycznych i technik emocjonalnych [WRZ2_14]
Kpik_U16 [5/5]
Posiada umiejętności skonstruowania właściwego tekstu promocyjnego, zarówno ustnego jak i pisemnego [WRZ2_15]
Kpik_U19 [5/5]
Ma umiejętności językowe w zakresie marketingu, komunikacji, promocji właściwe dka kierunku Zarządzanie komunikacją: promocja i kreowanie wizerunku zgodnie z wymaganiami określonymi dla poziomu B2 ESOKJ [WRZ2_16]
Kpik_U20 [2/5]
Potrafi współdziałać w grupie [WRZ2_17]
Kpik_K02 [1/5]
Potrafi wybrać i ocenić zadania priorytetowe, które najlepiej służą do realizacji zamierzonych przez organizację celów [WRZ2_18]
Kpik_K03 [3/5]
Posiada uporządkowaną wiedzę co do wykorzystania nabytej wiedzy o języku i literaturze w działalności kulturalnej i nastawionej na promocję [WRZ2_2]
Kpik_W02 [2/5]
Zna podstawową terminologię z zakresu humanistyki i nauk społecznych związaną z wybranymi dziedzinami działalności medialnej, kulturalnej i promocyjno-reklamowej [WRZ2_3]
Kpik_W04 [2/5]
Zna podstawowe zasady funkcjonowania systemu medialnego w Polsce i świecie [WRZ2_4]
Kpik_W05 [3/5]
Ma podstawową wiedzę na temat struktury agencji promocyjnej, redakcji medialnych oraz instytucji upowszechniania kultury [WRZ2_5]
Kpik_W06 [2/5]
Ma podstawową wiedzę na temat prawnych uwarunkowań działalności instytucji promocyjnych i redakcji medialnych [WRZ2_6]
Kpik_W07 [2/5]
Ma podstawową wiedzę na temat ekonomicznych warunków funkcjonowania instytucji promocyjnych i redakcji mediów tradycyjnych i elektronicznych [WRZ2_7]
Kpik_W08 [2/5]
Ma podstawową wiedzę z zakresie retoryki i umiejętności perswadowania [WRZ2_8]
Kpik_W17 [4/5]
Potrafi wyszukiwać, selekcjonować, analizować, oceniać informacje czerpane z różnych źródeł [WRZ2_9]
Kpik_U01 [3/5]
Type Description Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related
zaliczenie [z_1]
Zaliczenie w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie.
WRZ2_1 WRZ2_10 WRZ2_11 WRZ2_12 WRZ2_13 WRZ2_14 WRZ2_15 WRZ2_16 WRZ2_17 WRZ2_18 WRZ2_2 WRZ2_3 WRZ2_4 WRZ2_5 WRZ2_6 WRZ2_7 WRZ2_8 WRZ2_9
Form of teaching Student's own work Assessment of the learning outcomes
Type Description (including teaching methods) Number of hours Description Number of hours
workshop [WRZ2_Wr]
metoda podająca (pogadanka, objaśnienia i wyjaśnienia, prezentacje multimedialne), metoda problemowa (metoda aktywizująca lub gra sytuacyjna i dydaktyczna), metoda zadaniowa oraz analiza materiału źródłowego
30
Samodzielna realizacja wskazanych partii materiału, analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórka i ugruntowanie materiału przedstawionego na zajęciach; praca analityczna; przygotowanie prezentacji
150 zaliczenie [z_1]
Attachments
Module description (PDF)
Information concerning module syllabuses might be changed during studies.
Syllabuses (USOSweb)
Semester Module Language of instruction
(no information given)