Planowanie mediów Kierunek studiów: Komunikacja promocyjna i kryzysowa
Kod programu: 02-S1KP12.2016

Nazwa modułu: Planowanie mediów
Kod modułu: 02-KPIKS-PM
Kod programu: 02-S1KP12.2016
Semestr: semestr letni 2018/2019
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: egzamin
Punkty ECTS: 4
Opis:
Celem kształcenia w ramach modułu jest przedstawienie zasad działania rynku usług reklamowych oraz relacji łączących różne grupy podmiotów funkcjonujących na tym rynku. Istotnym elementem prezentowanym w ramach kursu jest charakterystyka podstawowych narzędzi komunikacji marketingowej, ze wskazaniem ich zalet oraz ograniczeń towarzyszących realizacji projektów promocyjnych kierowanych do różnych grup odbiorczych. Zajęcia obejmują także uporządkowaną prezentację poświęconą podstawowym wskaźnikom mediowym służącym do oceny przydatności poszczególnych nośników dla celów kampanii, do porównania miedzy sobą różnych emisji oraz do budowy i oceny media-planów. W ramach kursu studenci powinni nabyć umiejętność odczytania i interpretacji parametrów kampanii.
Wymagania wstępne:
Brak
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Zna podstawowe zasady funkcjonowania systemu medialnego w Polsce i świecie [PM_1]
Kpik_W05 [3/5]
Ma podstawową wiedzę na temat ekonomicznych w tym i marketingowych uwarunkowań działalności redakcji i agencji [PM_2]
Kpik_W08 [3/5]
Ma podstawową wiedzę na temat odbiorców kultury i ich więzi społ. [PM_3]
Kpik_W11 [2/5]
Ma podstawową wiedzę na temat odbiorców reklamy i mediów, sposobów ich określania i diagnozowania ich potrzeb [PM_4]
Kpik_W13 [3/5]
Samodzielnie planuje typowe projekty rekl.-prom., potrafi zaplanować komunikację z klientem za pośrednictwem mediów [PM_5]
Kpik_U04 [5/5]
Posiada podstawową umiejętność rozumienia procesów społecznych i prowadzenia badań rozpoznających potrzeby klientów [PM_6]
Kpik_U09 [2/5]
Potrafi wybrać i ocenić zadania priorytetowe, które najlepiej posłużą do realizacji zamierzonych celów [PM_7]
Kpik_K03 [2/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
egzamin [e_1]
Egzamin w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie.
PM_1 PM_2 PM_3 PM_4 PM_5 PM_6 PM_7
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [PM_C]
metoda podająca (pogadanka, objaśnienia i wyjaśnienia, prezentacje multimedialne), metoda problemowa (metoda aktywizująca lub gra sytuacyjna i dydaktyczna), metoda zadaniowa oraz analiza materiału źródłowego
30
Samodzielna realizacja wskazanych partii materiału, analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórka i ugruntowanie materiału przedstawionego na zajęciach; analiza przypadków.
90 egzamin [e_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)