Kreowanie tekstu: warsztaty reklamowe 2 Kierunek studiów: Komunikacja promocyjna i kryzysowa
Kod programu: 02-S1KP12.2016

Nazwa modułu: Kreowanie tekstu: warsztaty reklamowe 2
Kod modułu: 02-KPIKS-KTWR2
Kod programu: 02-S1KP12.2016
Semestr: semestr letni 2019/2020
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 5
Opis:
Podczas warsztatów studenci przygotowują teksty promocyjne dotyczące wybranych produktów i usług. Tworzą historie marketingowe, których zadaniem jest skupienie uwagi projektowanego odbiorcy i spowodowanie pożądanego działania. W efekcie powstają tematyczne strony internetowe na bezpłatnej i ogólnodostępnej platformie Wordpress. Na stronach studenci stosują elementy i zabiegi perswazyjne – odpowiednio przygotowane teksty, wybrane obrazy i grafikę oraz materiały audiowizualne. Wzajemnie analizują i oceniają przygotowane strony z punktu widzenia atrakcyjności dla odbiorcy komunikacji marketingowej.
Wymagania wstępne:
Zaliczenie modułu Kreowanie tekstu: warsztaty reklmowe 1.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Posiada uporządkowaną wiedzę co do praktycznego zastosowania języka i wiedzy o literaturze w działaniach prom. [KTWR2_1]
Kpik_W02 [4/5]
Wykorzystuje nabytą wiedzę o języku i lit. do działań prom-rekl i do promocji treści w mediach [KTWR2_2]
Kpik_W03 [5/5]
Ma podstawową wiedzę w zakresie retoryki i umiejętności perswadowania [KTWR2_3]
Kpik_W17 [3/5]
Posiada umiejętność skonstruowania właściwego tekstu promocyjnego, zarówno ustnego jak i pisemnego [KTWR2_4]
Kpik_U19 [5/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
zaliczenie [z_1]
Zaliczenie w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie.
KTWR2_1 KTWR2_2 KTWR2_3 KTWR2_4
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
warsztat [KTWR2_Wr]
Metoda podająca (pogadanka, objaśnienia, wyjaśnienia) Metoda problemowa (metoda aktywizująca wraz z grami sytuacyjnymi i dydaktyczną) Metoda zadaniowa (praca w grupie, analiza materiału źródłowego oraz metoda projektowa) Metoda projektowa (przygotowywanie zadanych projektów w grupach 4-5 osób)
30
Metoda podająca (pogadanka, objaśnienia, wyjaśnienia) Metoda problemowa (metoda aktywizująca wraz z grami sytuacyjnymi i dydaktyczną) Metoda zadaniowa (praca w grupie, analiza materiału źródłowego oraz metoda projektowa) Metoda projektowa (przygotowywanie zadanych projektów w grupach 4-5 osób)
120 zaliczenie [z_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)