Analiza tekstu perswazyjnego Field of study: Promotional and Crisis Communication
Programme code: 02-S1KP12.2016

Module name: Analiza tekstu perswazyjnego
Module code: 02-KPIKS-ATP
Programme code: 02-S1KP12.2016
Semester: winter semester 2018/2019
Language of instruction: Polish
Form of verification: course work
ECTS credits: 4
Description:
Usystematyzowanie wiedzy na temat językowych i pozajęzykowych wykładników perswazji. Wielostronne analizy współczesnych tekstów marketingowych pod kątem nasycenia zabiegami o charakterze perswazyjnym (na poziomie semantyki, gramatyki czy stylistyki). Tworzenie w grupach projektowych skomplikowanych marketingowych tekstów kultury w postaci stron www, w których przynajmniej 4 zakładki byłyby ujednolicone przez wykładowcę dla wszystkich grup projektowych, a pozostałe (również przynajmniej 4) byłyby zależne od koncepcji każdej grupy projektowej.
Prerequisites:
Brak
Key reading:
(no information given)
Learning outcome of the module Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5]
Posiada praktyczną wiedzę jak zastosować język i wiedzę o literaturze w działaniach promocyjnych [ATP_1]
Kpik_W02 [3/5]
Zna podstawową terminologię w zakresie języka i wiedzy o literaturze [ATP_2]
Kpik_W04 [2/5]
Ma podstawową wiedzę w zakresie retoryki i umiejętności perswazji [ATP_3]
Kpik_W17 [2/5]
Posiada umiejętność analizowania oraz konstruowania właściwego tekstu promocyjnego ustnego i pisemnego [ATP_4]
Kpik_U19 [5/5]
Ma podstawową wiedzą na temat odbiorców reklamy i mediów, sposobów ich określania, językowej identyfikacji oraz diagnozowania ich potrzeb [ATP_5]
Kpik_W12 [3/5]
Type Description Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related
zaliczenie [z_1]
Zaliczenie w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie.
ATP_1 ATP_2 ATP_3 ATP_4 ATP_5
Form of teaching Student's own work Assessment of the learning outcomes
Type Description (including teaching methods) Number of hours Description Number of hours
laboratory classes [ATP_L]
Metoda podająca (pogadanka, objaśnienia, wyjaśnienia) Metoda problemowa (metoda aktywizująca wraz z grami sytuacyjnymi i dydaktyczną) Metoda zadaniowa (praca w grupie, analiza materiału źródłowego oraz Metoda projektowa (przygotowywanie zadanych projektów w grupach 3-4 osoby)
30
Samodzielna realizacja wskazanych partii materiału, analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórka i ugruntowanie materiału przedstawionego na zajęciach; przygotowanie strony internetowej będącej efektem pracy grupy projektowej.
90 zaliczenie [z_1]
Attachments
Module description (PDF)
Information concerning module syllabuses might be changed during studies.
Syllabuses (USOSweb)
Semester Module Language of instruction
(no information given)