Strategie komunikacji kryzysowej
Field of study: Promotional and Crisis Communication
Programme code: 02-S1KP12.2016

Module name: | Strategie komunikacji kryzysowej |
---|---|
Module code: | 02-KPIKS-SKK |
Programme code: | 02-S1KP12.2016 |
Semester: | winter semester 2018/2019 |
Language of instruction: | Polish |
Form of verification: | exam |
ECTS credits: | 3 |
Description: | Student poznaje najważniejsze zagadnienia związane z komunikacją kryzysową zarówno w wymiarze instytucjonalnym, jak i personalnym, przy czym nacisk kładzie się na wymiar instytucjonalny. Podczas wykładów student zapoznawany jest z podstawową terminologią oraz z teoriami i opracowaniami, których znajomość pogłębiana jest podczas ćwiczeń. |
Prerequisites: | Brak |
Key reading: | (no information given) |
Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
---|---|
Posiada praktyczną wiedzę co do zastosowania języka w działalności promocyjnej [SKK_1] |
Kpik_W02 [1/5] |
Posiada podstawowe umiejętności organizacyjne pozwalające na kierowanie, planowanie i realizację zadań związanych z komunikacją w celu ochrony zdrowia i mienia [SKK_10] |
Kpik_U07 [2/5] |
Samodzielnie planuje i realizuje typowe projekty komunikacyjne związane z ochroną zdrowia i mienia; potrafi zaplanować i realizować komunikację w sytuacji zagrożenia zdrowia [SKK_11] |
Kpik_U05 [3/5] |
Prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy dotyczące odpowiedzialności
w stosunku do osoby z trudnościami w rozwoju mowy i języka [SKK_12] |
Kpik_K08 [1/5] |
Potrafi wyszukiwać, analizować, zbierać i interpretować wyniki badań specjalistycznych związanych ze stwierdzonymi zaburzeniami mowy i języka oraz użytkować informacje z wykorzystaniem różnych sposobów. [SKK_13] |
Kpik_U24 [2/5] |
Samodzielnie i pod kierunkiem planuje i realizuje projekty związane z
pomocą osobom z zaburzeniami mowy i języka jako elementu kultury
wykazując się umiejętnościami organizacyjnymi i znajomością prawa oraz
norm instytucji oświatowych oraz właściwą argumentacją [SKK_14] |
Kpik_U25 [2/5] |
Posiada podstawową wiedzę na temat metod i procedur ochrony
własności społecznej [SKK_15] |
Kpik_W10 [1/5] |
Zna podstawowe zasady funkcjonowania systemu medialnego w Polsce i świecie [SKK_2] |
Kpik_W05 [1/5] |
Ma podstawową wiedzę na temat metod i procedur wykorzystywanych w działalności instytucji promocyjnych, medialnych i związanych z upowszechnianiem kultury [SKK_3] |
Kpik_W09 [1/5] |
Ma podstawową wiedzę na temat retoryki i umiejętności perswadowania [SKK_4] |
Kpik_W16 [3/5] |
Ma wiedzę na temat człowieka, jego uwarunkowań psychologicznych i zasad funkcjonowania w społeczeństwie [SKK_5] |
Kpik_W17 [1/5] |
Potrafi wyszukiwać, analizować, oceniać i selekcjonować informacje i wykorzystywać je do konstruowania
strategii działań komunikacyjnych w sytuacji bezpośredniej rozmowy i przy pomocy mediów
[SKK_6] |
Kpik_U02 [4/5] |
Potrafi zaplanować i realizować komunikacje bezpośrednią i przy pomocy mediów w sytuacjach kryzysowych [SKK_7] |
Kpik_U06 [5/5] |
Posiada podstawowe umiejętności organizacyjne pozwalające na kierowanie, planowanie i realizację zadań związanych z komunikacją w sytuacjach kryzysowych przy wykorzystaniu mediów i w komunikowaniu bezpośrednim [SKK_8] |
Kpik_U08 [5/5] |
Potrafi wybrać i ocenić zadania priorytetowe, które najlepiej posłużą do realizacji zamierzonych celów komunikacyjnych w sytuacji kryzysu [SKK_9] |
Kpik_K03 [4/5] |
Type | Description | Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related |
---|---|---|
egzamin [e_1] | Egzamin w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie. |
SKK_1 |
zaliczenie [z_1] | Zaliczenie w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie. |
SKK_1 |
Form of teaching | Student's own work | Assessment of the learning outcomes | |||
---|---|---|---|---|---|
Type | Description (including teaching methods) | Number of hours | Description | Number of hours | |
practical classes [SKK_C] | metoda podająca (pogadanka, objaśnienia i wyjaśnienia, prezentacje multimedialne), metoda problemowa (metoda aktywizująca lub gra sytuacyjna i dydaktyczna), metoda zadaniowa oraz analiza materiału źródłowego |
20 | Samodzielna realizacja wskazanych partii materiału, analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórka i ugruntowanie materiału przedstawionego na zajęciach; przygotowanie gry dydaktycznej |
40 |
zaliczenie [z_1] |
lecture [SKK_W] | metoda podająca (wykład informacyjny, prezentacja multimedialna) oraz metoda problemowa (wykład problemowy i interaktywny); |
10 | samodzielna, wnikliwa lektura podanych tekstów, powtórka i ugruntowanie materiału omówionego na wykładzie |
20 |
egzamin [e_1] |
Attachments |
---|
Module description (PDF) |
Syllabuses (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semester | Module | Language of instruction |
(no information given) |