Narzędzia i metody promocji: reklama
Field of study: Promotional and Crisis Communication
Programme code: 02-S1KP12.2016

Module name: | Narzędzia i metody promocji: reklama |
---|---|
Module code: | 02-KPIKS-NMPR |
Programme code: | 02-S1KP12.2016 |
Semester: | winter semester 2018/2019 |
Language of instruction: | Polish |
Form of verification: | exam |
ECTS credits: | 3 |
Description: | Celem zajęć jest przedstawienie podstawowych pojęć, modeli i technik stosowanych w reklamie takich jak media drukowane, elektroniczne, reklama zewnętrzna i gadżety promocyjne. Szczegółowo omawiane są techniki tworzenia tekstów i przekazów reklamowych i podstawowych dokumentów w komunikacji z klientem, współpracownikami i podwykonawcami. Podczas zajęć studenci analizują wybrane przekazy reklamowe, a także tworzą własne reklamy. |
Prerequisites: | Brak |
Key reading: | (no information given) |
Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
---|---|
Posiada uporządkowaną wiedzę w językoznawstwie i literaturze zorientowaną na wykorzystanie jej w promocji [NMPR_1] |
Kpik_W03 [2/5] |
Potrafi ocenić i wybrać właściwe procedury doboru mediów i narzędzi promocyjno-marketingowych
do konstruowania kampanii
[NMPR_10] |
Kpik_U15 [4/5] |
Potrafi porozumieć się ze specjalistami w zakresie marketingu i promocji [NMPR_11] |
Kpik_U17 [1/5] |
Potrafi wybrać i ocenić zadania priorytetowe, które najlepiej posłużą do realizacji zamierzonych celów [NMPR_12] |
Kpik_K03 [3/5] |
Ma podstawową wiedzą na temat odbiorców reklamy i mediów, sposobów
ich określania, językowej identyfikacji oraz diagnozowania ich potrzeb [NMPR_13] |
Kpik_W12 [3/5] |
Potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy [NMPR_14] |
Kpik_K09 [2/5] |
Zna terminologię z zakresu reklamy potrzebną do działań promocyjnych i medialnych [NMPR_2] |
Kpik_W04 [2/5] |
Zna podstawowe zasady funkcjonowania systemu medialnego w Polsce [NMPR_3] |
Kpik_W05 [4/5] |
Ma podstawową wiedzę na temat odbiorców działań promocyjnych w zakresie reklamy [NMPR_4] |
Kpik_W11 [4/5] |
Ma podstawową wiedzę na temat ewaluacji efektów działań promocyjnych w zakresie reklamy [NMPR_5] |
Kpik_W14 [3/5] |
Ma wiedzę o metodach i technikach pozyskiwania danych w zakresie reklamy [NMPR_6] |
Kpik_W16 [2/5] |
Potrafi wyszukiwać, analizować i oceniać dane potrzebne do działań promocyjnych w zakresie reklamy [NMPR_7] |
Kpik_U01 [3/5] |
Samodzielnie planuje i realizuje typowe projekty promocyjno-reklamowe; planuje komunikację z klientem poprzez media
[NMPR_8] |
Kpik_U04 [3/5] |
Potrafi ocenić przydatność badań jakościowych i ilościowych do działań promocyjnych w zakresie reklamy [NMPR_9] |
Kpik_U14 [3/5] |
Type | Description | Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related |
---|---|---|
egzamin [e_1] | Egzamin w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie. |
NMPR_1 |
zaliczenie [z_1] | Zaliczenie w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie. |
NMPR_1 |
Form of teaching | Student's own work | Assessment of the learning outcomes | |||
---|---|---|---|---|---|
Type | Description (including teaching methods) | Number of hours | Description | Number of hours | |
practical classes [NMPR_C] | metoda podająca (pogadanka, objaśnienia i wyjaśnienia, prezentacje multimedialne), metoda problemowa (metoda aktywizująca lub gra sytuacyjna i dydaktyczna), metoda zadaniowa oraz analiza materiału źródłowego |
20 | Samodzielna realizacja wskazanych partii materiału, analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórka i ugruntowanie materiału przedstawionego na zajęciach; praca w grupach |
40 |
zaliczenie [z_1] |
lecture [NMPR_W] | metoda podająca (wykład informacyjny, prezentacja multimedialna) oraz metoda problemowa (wykład problemowy i interaktywny) |
10 | samodzielna, wnikliwa lektura podanych tekstów, powtórka i ugruntowanie materiału omówionego na wykładzie |
20 |
egzamin [e_1] |
Attachments |
---|
Module description (PDF) |
Syllabuses (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semester | Module | Language of instruction |
(no information given) |