Silniki gier 2
Kierunek studiów: Etnologia i antropologia kulturowa
Kod programu: 12-S2AK16.2017
| Nazwa modułu: | Silniki gier 2 |
|---|---|
| Kod modułu: | 12-AK-PR-S2-SG.2 |
| Kod programu: | 12-S2AK16.2017 |
| Semestr: | semestr zimowy 2018/2019 |
| Język wykładowy: | polski |
| Forma zaliczenia: | zaliczenie |
| Punkty ECTS: | 3 |
| Opis: | praca ze specjalistycznym oprogramowaniem umożliwiającym tworzenie gier i aplikacji interaktywnych. Student zdobędzie wiedzę i umiejętności w zakresie tworzenia poziomów gier, aby następnie mógł opracować referencje dla twórców gry w sposób profesjonalny i kompetentny, uwzględniający potrzeby projektantów gier |
| Wymagania wstępne: | zaliczenie modułu Silniki gier 1 |
| Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
| Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
|---|---|
posiada poszerzoną umiejętność pracy w zespole interdyscyplinarnym i wielokulturowym w zakresie tworzenia poziomów gier [_K_1] |
K_K03 [1/5] |
posiada poszerzoną umiejętność prezentowania własnych pomysłów i efektów pracy badawczej o złożonej problematyce społeczno-kulturowej z wykorzystaniem ujęć z zakresu etnologii i antropologii kulturowej oraz dyscyplin związanych z nowymi mediami [_U_1] |
K_U08 [2/5] |
ma orientację we współczesnym życiu kulturalnym i wiedzę na temat reguł tworzenia i rozwoju form przedsiębiorczości związanej z dystrybucją dóbr kultury, do których należą przejawy rzeczywistości wirtualnej [_W_1] |
K_W12 [3/5] |
posiada pogłębioną znajomość technik i technologii wykorzystywanych w silnikach gier, umożliwiających właściwe opracowanie wiedzy etnologicznej dla potrzeb tworzenia świata wirtualnego [_W_2] |
K_W02 [4/5] |
| Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
|---|---|---|
| projekt zaliczeniowy [_w_1] | weryfikacja wiedzy i umiejętności w zakresie importowania i przetwarzania obiektów graficznych i dźwiękowych w silnikach gier |
_K_1 |
| Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
| ćwiczenia [_fs_1] | ćwiczenia z wykorzystaniem środków audiowizualnych |
30 | praca w oparciu o omawiane techniki obejmująca wiedzę i umiejętności niezbędne w realizacji projektu zaliczeniowego |
45 |
projekt zaliczeniowy [_w_1] |
| Załączniki |
|---|
| Opis modułu (PDF) |
| Sylabusy (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semestr | Moduł | Język wykładowy |
| (brak danych) | ||