Teoretyczne podstawy resocjalizacji Kierunek studiów: Pedagogika
Kod programu: 06-S2PE12.2014

Nazwa modułu: Teoretyczne podstawy resocjalizacji
Kod modułu: R_TR
Kod programu: 06-S2PE12.2014
Semestr: semestr zimowy 2014/2015
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: egzamin
Punkty ECTS: 4
Opis:
Efekty kształcenia modułu powiązane są zarówno z ćwiczeniową, jak i wykładową formą kształcenia.
Wymagania wstępne:
Brak wymagań wstępnych
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Zna aktualną terminologię z zakresu resocjalizacji oraz dziedzin pokrewnych. [R_TR_1]
K_W01 [3/5]
Ma wiedzę na temat teorii wychowania i resocjalizacji. [R_TR_2]
K_W12 [1/5]
Potrafi posługiwać się teorią z zakresu resocjalizacji. [R_TR _3]
K_U08 [1/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Egzamin [R_ TR _w_1]
Egzamin pisemny
R_TR_1 R_TR_2 R_TR _3
Projekt [R_TR_w_2]
Prezentacja określonych twórców i ich dorobku lub prezentacja wybranych placówek i systemów autorskich w resocjalizacji.
R_TR_1 R_TR_2 R_TR _3
Ocena aktywności w dyskusji grupowej [R_TR_w_3]
Studenci oceniani będą za twórczy wkład w dyskusję nad przedstawionymi propozycjami przez poszczególną grupę studentów.
R_TR_1 R_TR_2 R_TR _3
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [R_TR _fs_1]
Metoda podająca
15
Student zapoznaje się z literaturą obowiązkową i uzupełniającą.
45 Egzamin [R_ TR _w_1]
ćwiczenia [R_TR _fs_2]
Dyskusja, metoda uczenia się we współpracy
15
Przygotowanie pracy zaliczeniowej
45 Projekt [R_TR_w_2] Ocena aktywności w dyskusji grupowej [R_TR_w_3]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)