Programowanie w językach skryptowych Kierunek studiów: Informatyka
Kod programu: 08-S1INI12.2016

Nazwa modułu: Programowanie w językach skryptowych
Kod modułu: 08-IGO1S-13-PWJS
Kod programu: 08-S1INI12.2016
Semestr: semestr zimowy 2017/2018
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 4
Opis:
Celem zajęć jest przekazanie studentom wiedzy dotyczącej zasady działania oraz zastosowania języków skryptowych w grach komputerowych, a także implementowania bardziej złożonych mechanizmów.
Wymagania wstępne:
(brak informacji)
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Identyfikuje na podstawie rozmowy z członkami zespołu elementy mechaniki i logiki silnika, które należy zaimplementować w języku skryptowym [PWJS_K_7]
K_1_A_I_K01 [1/5] K_1_A_I_K03 [4/5] K_1_A_I_K06 [2/5] K_1_A_I_K02 [1/5]
Potrafi zintegrować język skryptowy z językiem niższego poziomu [PWJS_U_4]
K_1_A_I_U01 [4/5] K_1_A_I_U16 [2/5]
Potrafi zaimplementować proste mechanizmy rozgrywki w języku skryptowym [PWJS_U_5]
K_1_A_I_U01 [3/5] K_1_A_I_U08 [2/5]
Potrafi używać narzędzia do testowania, usuwania błędów oraz pomiaru wydajności języka skryptowego [PWJS_U_6]
K_1_A_I_U16 [2/5] K_1_A_I_U17 [2/5] K_1_A_I_U19 [2/5]
Zna powody oraz dziedziny, dla których języki skrytpowe mają zastosowanie w grach komputerowych [PWJS_W_1]
K_1_A_I_W12 [4/5] K_1_A_I_W10 [3/5]
Zna najbardziej popularne języki skryptowe używane przy produkcji gier komputerowych [PWJS_W_2]
K_1_A_I_W12 [4/5]
Zna cechy charakterystyczne języków skryptowych oraz pojęcia z nimi związane [PWJS_W_3]
K_1_A_I_W10 [4/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
ocena projektu [PWJS_w_1]
studenci wykonują samodzielnie oprogramowanie, którego specyfikacja jest podawana przez prowadzącego
PWJS_K_7 PWJS_U_4 PWJS_U_5 PWJS_U_6 PWJS_W_1 PWJS_W_2 PWJS_W_3
prace kontrolne [PWJS_w_2]
Prace wykonywane na komputerze w trakcie zajęć
PWJS_U_4 PWJS_U_5 PWJS_U_6 PWJS_W_1 PWJS_W_2 PWJS_W_3
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
konwersatorium [PWJS_fs1]
Część wiedzy przekazywana w formie wykładu, częściowo ilustrowanego slajdami, część w formie dysputy, opartej przykładach zastosowania języków skryptowych w programowaniu gier komputerowych.
15
Zapoznanie się z tematyką wykładu z wykorzystaniem istniejących pakietów metod: podręczników, skryptów, stron internetowych itp.
25 ocena projektu [PWJS_w_1] prace kontrolne [PWJS_w_2]
laboratorium [PWJS_fs2]
Szczegółowe przygotowanie studentów do rozwiązywania zadań ze wskazaniem na metodologię postępowania, wskazaniem kolejności wykonywanych czynności. Projektowanie algorytmów i ich implementacja komputerowa.
15
Rozwiązywanie zadań z poszczególnych tematów wraz z analizą rozwiązań już istniejących – w literaturze i na stronach internetowych. Wykonanie indywidualnego projektu.
50 ocena projektu [PWJS_w_1] prace kontrolne [PWJS_w_2]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)