Projekt aplikacji webowej
Kierunek studiów: Informatyka
Kod programu: 08-S1INI12.2016

Nazwa modułu: | Projekt aplikacji webowej |
---|---|
Kod modułu: | 08-IO1S-13-PAW |
Kod programu: | 08-S1INI12.2016 |
Semestr: | semestr letni 2018/2019 |
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 5 |
Opis: | Celem zajęć w tym module jest przygotowanie studentów do samodzielnego tworzenia aplikacji webowych uruchamianych w przeglądarkach internetowych. Poza przekazaniem wiedzy na temat wybranych technologii webowych studenci zdobywają umiejętności posługiwania się narzędziami stosowanymi podczas tworzenia oprogramowania tego typu oraz jego testowania i wdrażania. |
Wymagania wstępne: | (brak informacji) |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
wykonuje prace indywidualne i zespołowe [PAW_K_6] |
K_1_A_I_K03 [1/5] |
wyodrębnia informacje z literatury, zasobów internetowych oraz innych źródeł [PAW_U_3] |
K_1_A_I_U01 [1/5] |
potrafi posługiwać się oprogramowaniem narzędziowym umożliwiającym programowanie oraz testowanie aplikacji webowych [PAW_U_4] |
K_1_A_I_U24 [1/5] |
potrafi zbudować aplikację webową o danym zastosowaniu, wybierając właściwe technologie oraz narzędzia [PAW_U_5] |
K_1_A_I_U15 [1/5] |
przywołuje wiedzę w zakresie technologii i narzędzi służących do tworzenia aplikacji webowych [PAW_W_1] |
K_1_A_I_W12 [1/5] |
ma podstawową wiedzę z zakresu projektowania oraz programowania aplikacji webowych [PAW_W_2] |
K_1_A_I_W14 [1/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
kolokwium [PAW_w_1] | Przewidziane są dwa kolokwia: pierwsze z języków HTML i CSS, drugie z programowania w języku JavaScript. |
PAW_U_3 |
projekt [PAW_w_2] | W ramach modułu zostanie zrealizowany przez studenta (pracującego w grupie) jeden projekt. |
PAW_K_6 |
burza mózgów [PAW_w_3] | Zaproponowanie rozwiązania bądź rozwiązanie danego problemu przez wszystkich studentów w grupie w ramach burzy mózgów. |
PAW_K_6 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
laboratorium [PAW_fs_1] | Prowadzący prowadzi i instruuje studentów pracujących samodzielnie. W przypadku bardziej złożonych zagadnień prowadzący podpowiada optymalne rozwiązania.
Niektóre problemy są rozwiązywane w ramach burzy mózgów.
Studenci dzielą się na dwu- lub trzyosobowe grupy i otrzymują instrukcje do wykonania jednego projektu.
|
45 | Student zobowiązany jest być przygotowanym z wiedzy teoretycznej na podstawie wykładów i udostępnionych materiałów do każdych zajęć laboratoryjnych.
Student w grupie wykonuje zadanie programistyczne z wykorzystaniem komputera i oprogramowania wspomagającego projektowanie, programowanie i testowanie, a następnie prezentuje sprawozdanie z wykonania projektu wraz z demonstracją.
|
105 |
kolokwium [PAW_w_1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |