Projektowanie interakcji w silniku 3D Kierunek studiów: Informatyka
Kod programu: 08-S1INI12.2016

Nazwa modułu: Projektowanie interakcji w silniku 3D
Kod modułu: 08- IGO1S-13-PIWS3D
Kod programu: 08-S1INI12.2016
Semestr: semestr zimowy 2019/2020
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 3
Opis:
Celem zajęć jest zapoznanie studentów z zasadami tworzenia interaktywnych poziomów na potrzeby gier wideo w oparciu o zdobytą wiedzę. Do tego celu zostanie wykorzystane środowisko Unreal Development Kit. W ramach zajęć studenci przygotują indywidualne projekty oraz przedstawią rezultaty swojej pracy w postaci prezentacji przed resztą grupy.
Wymagania wstępne:
(brak informacji)
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Potrafi myśleć i działać w sposób kreatywny [PIWS3D_K_8]
K_1_A_I_K01 [1/5]
Potrafi wykonać dynamiczne obiekty reagujące na zachowanie gracza [PIWS3D_U_4]
K_1_A_I_W15 [1/5] K_1_A_I_W16 [1/5]
Potrafi przypisać animacje do dynamicznych obiektów [PIWS3D_U_5]
K_1_A_I_W15 [1/5] K_1_A_I_W16 [1/5]
Potrafi wykonać dynamiczne oświetlenie reagujące na zachowanie gracza [PIWS3D_U_6]
K_1_A_I_W15 [1/5]
Potrafi przygotować i przedstawić prezentację na temat realizacji zadania projektowego [PIWS3D_U_7]
K_1_A_I_U01 [1/5] K_1_A_I_U05 [1/5] K_1_A_I_U06 [1/5]
Zna i rozumie podstawowe zasady projektowania poziomów w grach wideo [PIWS3D_W_1]
K_1_A_I_W15 [1/5]
Zna i potrafi wyjaśnić zasady animacji obiektów dynamicznych 3D [PIWS3D_W_2]
K_1_A_I_W15 [1/5] K_1_A_I_W16 [1/5]
Zna i rozumie podstawowe prawa dynamiki [PIWS3D_W_3]
K_1_A_I_W03 [1/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Laboratorium [PIWS3D_w_1]
Nadanie statycznym modelom elementów modeli dynamicznych.
PIWS3D_K_8 PIWS3D_U_4 PIWS3D_U_5 PIWS3D_U_6 PIWS3D_U_7 PIWS3D_W_1 PIWS3D_W_2 PIWS3D_W_3
Projekt [PIWS3D_w_2]
Przygotowanie projektu z wykorzystaniem interaktywnego silnika 3D.
PIWS3D_K_8 PIWS3D_U_4 PIWS3D_U_5 PIWS3D_U_6 PIWS3D_W_1 PIWS3D_W_2 PIWS3D_W_3
Prezentacja [PIWS3D_w_3]
(brak informacji)
PIWS3D_K_8
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [PIWS3D_fs_1]
Podanie treści kształcenia z wykorzystaniem środków audiowizualnych.
15
Samodzielne studiowanie tematyki wykładu oraz zadanej literatury.
15 Laboratorium [PIWS3D_w_1]
laboratorium [PIWS3D_fs_2]
Szczegółowe przygotowanie studentów do tworzenia modeli 3D.
30
Samodzielne przygotowanie się do laboratoriów. Wykonanie indywidualnego projektu. Przygotowanie prezentacji przedstawiającej problematykę projektu.
30 Projekt [PIWS3D_w_2] Prezentacja [PIWS3D_w_3]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)