Tutoring 1 Kierunek studiów: Edukacja kulturalna
Kod programu: 12-N2EK17.2017

Nazwa modułu: Tutoring 1
Kod modułu: 12-EK-N2-TTR.1
Kod programu: 12-N2EK17.2017
Semestr:
  • semestr zimowy 2018/2019
  • semestr zimowy 2017/2018
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 4
Opis:
Celem zajęć w ramach tutoringu jest przygotowanie studenta do podejmowania świadomych wyborów związanych ze ścieżką kształcenia w ramach przewidzianych zajęć do wyboru, uświadomienie mu jego indywidualnych możliwości poprzez towarzyszenie w rozpoznawaniu zdolności, zainteresowań, ważnych dotychczasowych doświadczeń, pomoc w formułowaniu celów własnego rozwoju i planowaniu aktywności kulturalnej i społecznej.
Wymagania wstępne:
(brak informacji)
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
wykazuje aktywność w planowaniu własnej ścieżki kształcenia i form samorozwoju oraz pozytywną motywację do ich realizacji [_K_1]
K_K02 [4/5]
odznacza się pozytywną motywacją do własnej aktywności kulturalnej i społecznej [_K_2]
K_K03 [4/5]
potrafi dostrzegać i formułować problemy związane z praktyką działań kulturalnych i edukacyjno-kulturalnych; potrafi przedstawić je w formie ustnej oraz pisemnej (w formie krótkiego eseju o działaniach kulturalnych lub kulturalno-edukacyjnych związanych z wybraną dziedziną indywidualnej aktywności teoretycznej, praktycznej i badawczej [_U_1]
K_U04 [3/5]
Potrafi zrealizować zlecone mu przez tutora szczegółowe zadanie badawcze o charakterze empirycznym lub teoretycznym [_U_2]
K_U02 [1/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
esej [_w_1]
Krótki (4-5 stron) esej związany z problematyką działalności kulturalnej, lub kulturalno-edukacyjnej w dziedzinie wybranej ze względu na własne zainteresowania
_U_1
zadanie badawcze [_w_2]
Wykonanie szczegółowego zadania badawczego ( wg podanych wskazówek z wykorzystaniem podanych narzędzi badawczych lub podanych lektur – do zadań teoretycznych) zleconego przez tutora
_U_2
wypowiedź ustna [_w_3]
Ustna prezentacja planów z bieżącą samooceną przebiegu studiów i uzasadnieniem doboru zajęć przewidzianych do wyboru oraz współpracy z wybranym tutorem poddane dyskusji; ustna wypowiedź na temat planowanych i realizowanych działań kulturalnych i/lub społecznych ( z merytorycznym uzasadnieniem i dokumentacją) przedstawione prowadzącemu tutorowi)
_K_1 _K_2
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
konwersatorium [_fs_1]
Konsultacje indywidualne wprowadzające w cele, zasady i przebieg współpracy z tutorem oraz warunki zaliczenia modułu; bieżące monitorowanie realizacji planu kształcenia studenta, pomoc w modyfikowaniu planu; dyskutowanie tematyki eseju związanego z wybranymi działaniami kulturalno-edukacyjnymi , bieżące konsultowanie pracy nad esejem. Realizacja zleconego przez tutora zadania badawczego i dyskutowanie wyników.
10
Przygotowanie własnej koncepcji kształcenia w ramach zajęć do wyboru i działań badawczych Samodzielna praca nad wyborem tematyki i przygotowaniem eseju związanego z wybranymi działaniami kulturalno-edukacyjnymi. Wykonanie zleconego przez tutora zadania badawczego, przygotowanie do dyskusji z tutorem.
75 esej [_w_1] zadanie badawcze [_w_2] wypowiedź ustna [_w_3]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)