Formalno-organizacyjne podstawy współpracy instytucji kulturalnych i oświatowych
Kierunek studiów: Edukacja kulturalna
Kod programu: 12-S2EK17.2017

Nazwa modułu: | Formalno-organizacyjne podstawy współpracy instytucji kulturalnych i oświatowych |
---|---|
Kod modułu: | 12-EK-S2-WIKO |
Kod programu: | 12-S2EK17.2017 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 3 |
Opis: | Moduł ma wprowadzić w problematykę funkcjonowania instytucji kultury i oświatowych. Student pozna specyfikę pracy tych podmiotów, ich relacje z otoczeniem, ich oferty programowe formy ich współpracy. Zaznajomi się z praktycznym wymiarem edukacji kulturalnej w odniesieniu do konkretnych przypadków realizacji w różnych środowiskach. Dopełnieniem modułu jest staż jaki studenci odbywają w wybranych przez siebie instytucjach kultury lub oświatowych.
|
Wymagania wstępne: | (brak informacji) |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
ma świadomość odpowiedzialności instytucji kultury i oświatowych za działania z zakresu edukacji kulturalnej [_K_1] |
K_K01 [3/5] |
potrafi wykorzystywać wiedzę o instytucjach do projektowania współpracy instytucji kultury i oświatowych jak i modyfikacji ich form i sposobów działania [_U_1] |
K_U02 [4/5] |
potrafi dokonać oceny projektów z zakresu edukacji kulturalnej podejmowanej jako współpraca pomiędzy instytucjami kultury i oświatowymi [_U_2] |
K_U05 [2/5] |
zna podstawowe pojęcia związane z funkcjonowaniem instytucji kultury i oświatowych, specyfikę pracy tych podmiotów, oraz charakterystykę środowiska na rzecz którego dane działanie z zakresu edukacji kulturalnej jest podejmowane [_W_1] |
K_W04 [3/5] |
potrafi wskazać dokumenty w oparciu o które realizowana może być współpraca instytucji kultury i oświatowych [_W_2] |
K_W05 [3/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
praca pisemna [_w_1] | student dokonuje wyboru realizowanego projektu współpracy pomiędzy instytucją kultury i oświatową, gromadzi materiał na temat projektu oraz dokonuje jego analizy |
_U_2 |
prezentacja [_w_2] | dane zebrane i opracowane w pracy pisemnej zostają zaprezentowane na forum grupy w postaci prezentacji multimedialna z ustnym komentarzem |
_K_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
ćwiczenia [_fs_1] | omawianie dokumentów oraz analiz wybranych przypadków współpracy instytucji kultury i oświatowych |
30 | samodzielne gromadzenie materiału na temat współpracy instytucji kultury i oświatowej – analiza danych zastanych, wywiady, obserwacja uczestnicząca |
30 |
praca pisemna [_w_1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |