Podstawy wykorzystania silników gier 3 Kierunek studiów: Muzyka w multimediach
Kod programu: 13-S1ML16.2017

Nazwa modułu: Podstawy wykorzystania silników gier 3
Kod modułu: 13-MM-DG-S1-SG3
Kod programu: 13-S1ML16.2017
Semestr: semestr letni 2018/2019
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: egzamin
Punkty ECTS: 2
Opis:
Student będzie świadom możliwości graficznych silników gier, a także zasad tworzenia rozgrywki w oparciu o oprogramowanie. Nabędzie wiedzę i umiejętności kreowania świata gry, importowania i osadzania obiektów graficznych w silnikach gier. Nabędzie wiedzę i umiejętności w tworzeniu podstawowych interakcji pomiędzy graczem i światem gry.
Wymagania wstępne:
Umiejętność modelowania 3d, animacji, znajomość edytorów obrazu, kompozycji, technik rysunkowych, malarskich, kadrowania obrazu.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Znajomość podstawowych rodzajów silników gier. [13-MM-DG-S1-SG3_1]
K-MM-W07 [4/5]
Znajomość podstawowych technik i technologii wykorzystywanych w silnikach gier. [13-MM-DG-S1-SG3_2]
K-MM-W07 [4/5]
Umiejętność tworzenia prostych poziomów gier. [13-MM-DG-S1-SG3_3]
K-MM-U02 [3/5] K-MM-U07 [4/5]
Umiejętność importowania obiektów graficznych do silników gier. [13-MM-DG-S1-SG3_4]
K-MM-U01 [5/5]
Umiejętność tworzenia podstawowych interakcji pomiędzy obiektami, środowiskiem gry i graczem. [13-MM-DG-S1-SG3_5]
K-MM-U02 [5/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
projekt zaliczeniowy [13-MM-DG-S1-SG3_w_1]
weryfikacja wiedzy i umiejętności w oparciu o stopień realizacji samodzielnego projektu plastycznego realizowanego przez studenta
13-MM-DG-S1-SG3_1 13-MM-DG-S1-SG3_2 13-MM-DG-S1-SG3_3 13-MM-DG-S1-SG3_4 13-MM-DG-S1-SG3_5
egzamin końcowy [13-MM-DG-S1-SG3_w_2]
weryfikacja wiedzy w oparciu o treść wykładów, ćwiczeń i wskazaną w sylabusie literaturę
13-MM-DG-S1-SG3_1 13-MM-DG-S1-SG3_2 13-MM-DG-S1-SG3_3 13-MM-DG-S1-SG3_4 13-MM-DG-S1-SG3_5
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [13-MM-DG-S1-SG3_fs_1]
wykład wprowadzający do zrozumienia genezy i istoty najważniejszych zagadnień przedmiotu i pogłębiający problematykę mniej omawianą w dostępnej literaturze
15
praca ze wskazaną literaturą przedmiotu obejmująca samodzielne przyswojenie wiedzy odnośnie wskazanych zagadnień podstawowych oraz lekturę wybranych
15 egzamin końcowy [13-MM-DG-S1-SG3_w_2]
ćwiczenia [13-MM-DG-S1-SG3_fs_2]
analiza wybranych zagadnień związanych z przedmiotem
15
przygotowanie do ćwiczeń przez samodzielną pracę z wykorzystaniem wskazanego oprogramowania i określonych technik pracy
15 projekt zaliczeniowy [13-MM-DG-S1-SG3_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)