Podstawy wykorzystania silników gier 3
Kierunek studiów: Muzyka w multimediach
Kod programu: 13-S1ML16.2017

Nazwa modułu: | Podstawy wykorzystania silników gier 3 |
---|---|
Kod modułu: | 13-MM-DG-S1-SG3 |
Kod programu: | 13-S1ML16.2017 |
Semestr: | semestr letni 2018/2019 |
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | egzamin |
Punkty ECTS: | 2 |
Opis: | Student będzie świadom możliwości graficznych silników gier, a także zasad tworzenia rozgrywki w oparciu o oprogramowanie. Nabędzie wiedzę i umiejętności kreowania świata gry, importowania i osadzania obiektów graficznych w silnikach gier. Nabędzie wiedzę i umiejętności w tworzeniu podstawowych interakcji pomiędzy graczem i światem gry. |
Wymagania wstępne: | Umiejętność modelowania 3d, animacji, znajomość edytorów obrazu, kompozycji, technik rysunkowych, malarskich, kadrowania obrazu.
|
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Znajomość podstawowych rodzajów silników gier.
[13-MM-DG-S1-SG3_1] |
K-MM-W07 [4/5] |
Znajomość podstawowych technik i technologii wykorzystywanych w silnikach gier.
[13-MM-DG-S1-SG3_2] |
K-MM-W07 [4/5] |
Umiejętność tworzenia prostych poziomów gier.
[13-MM-DG-S1-SG3_3] |
K-MM-U02 [3/5] |
Umiejętność importowania obiektów graficznych do silników gier.
[13-MM-DG-S1-SG3_4] |
K-MM-U01 [5/5] |
Umiejętność tworzenia podstawowych interakcji pomiędzy obiektami, środowiskiem gry i graczem.
[13-MM-DG-S1-SG3_5] |
K-MM-U02 [5/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
projekt zaliczeniowy [13-MM-DG-S1-SG3_w_1] | weryfikacja wiedzy i umiejętności w oparciu o stopień realizacji samodzielnego projektu plastycznego realizowanego przez studenta |
13-MM-DG-S1-SG3_1 |
egzamin końcowy [13-MM-DG-S1-SG3_w_2] | weryfikacja wiedzy w oparciu o treść wykładów, ćwiczeń i wskazaną w sylabusie literaturę |
13-MM-DG-S1-SG3_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
wykład [13-MM-DG-S1-SG3_fs_1] | wykład wprowadzający do zrozumienia genezy i istoty najważniejszych zagadnień przedmiotu i pogłębiający problematykę mniej omawianą w dostępnej literaturze
|
15 | praca ze wskazaną literaturą przedmiotu obejmująca samodzielne przyswojenie wiedzy odnośnie wskazanych zagadnień podstawowych oraz lekturę wybranych |
15 |
egzamin końcowy [13-MM-DG-S1-SG3_w_2] |
ćwiczenia [13-MM-DG-S1-SG3_fs_2] | analiza wybranych zagadnień związanych z przedmiotem |
15 | przygotowanie do ćwiczeń przez samodzielną pracę z wykorzystaniem wskazanego oprogramowania i określonych technik pracy |
15 |
projekt zaliczeniowy [13-MM-DG-S1-SG3_w_1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |