Podstawy projektowania i skryptowania gier 1 Kierunek studiów: Muzyka w multimediach
Kod programu: 13-S1ML16.2017

Nazwa modułu: Podstawy projektowania i skryptowania gier 1
Kod modułu: 13-MM-DG-S1-PSG1
Kod programu: 13-S1ML16.2017
Semestr: semestr letni 2018/2019
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Opis:
Student będzie znał zasady projektowania rozgrywki gier w oparciu o scenariusz. Opanuje zasady tworzeni poziomów gier, gradacji skali trudności. Będzie potrafił wykonać funkcjonalny model rozgrywki w oparciu o wybrany silnik gier.
Wymagania wstępne:
Umiejętność modelowania 3d, animacji, znajomość edytorów obrazu, kompozycji, technik rysunkowych, malarskich, kadrowania obrazu,tworzenia i wykorzystania scenariusza gier.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Znajomość podstaw projektowania rozgrywki w oparciu o scenariusz gry [13-MM-DG-S1-PSG1_1]
K-MM-W14 [2/5]
Znajomość podstaw projektowania poziomów gry. [13-MM-DG-S1-PSG1_2]
K-MM-W14 [2/5]
Znajomość podstaw skryptów w silnikach gier. [13-MM-DG-S1-PSG1_3]
K-MM-W14 [2/5]
Umiejętność samodzielnego opracowania, w oparciu o silnik gry, funkcjonującego modelu rozgrywki. [13-MM-DG-S1-PSG1_4]
K-MM-U07 [3/5] K-MM-U14 [3/5]
Umiejętność współdziałania z innymi współtwórcami gry. [13-MM-DG-S1-PSG1_5]
K-MM-K09 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
projekt zaliczeniowy [13-MM-DG-S1-PSG1_w_1]
weryfikacja wiedzy i umiejętności w oparciu o stopień realizacji samodzielnego projektu plastycznego realizowanego przez studenta
13-MM-DG-S1-PSG1_1 13-MM-DG-S1-PSG1_2 13-MM-DG-S1-PSG1_3 13-MM-DG-S1-PSG1_4 13-MM-DG-S1-PSG1_5
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [PSG1_fs_1]
wykład wprowadzający do zrozumienia genezy i istoty najważniejszych zagadnień przedmiotu i pogłębiający problematykę mniej omawianą w dostępnej literaturze
15
praca ze wskazaną literaturą przedmiotu obejmująca samodzielne przyswojenie wiedzy odnośnie wskazanych zagadnień podstawowych oraz lekturę wybranych tekstów poszerzających wiedzę
15 projekt zaliczeniowy [13-MM-DG-S1-PSG1_w_1]
ćwiczenia [PSG1_fs_2]
analiza wybranych zagadnień związanych z przedmiotem
15
przygotowanie do ćwiczeń przez samodzielną pracę z wykorzystaniem wskazanego oprogramowania i określonych technik pracy
15 projekt zaliczeniowy [13-MM-DG-S1-PSG1_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)