Animacja zabawy Kierunek studiów: Pedagogika
Kod programu: 06-S1PE12.2016

Nazwa modułu: Animacja zabawy
Kod modułu: OWAZ_AZ
Kod programu: 06-S1PE12.2016
Semestr: semestr letni 2018/2019
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Opis:
Wszystkie, przedstawione efekty kształcenia planuje się osiągnąć za pomocą wykładowej oraz ćwiczeniowej formy kształcenia, dodatkowo zostaną pogłębione przez pracę własną studenta. Celem modułu jest zaznajomienie studentów z problematyką animacji zabawy oraz rozwijanie praktycznych umiejętności prowadzenia zajęć z wykorzystaniem konkretnych gier i zabaw.
Wymagania wstępne:
Brak wymagań wstępnych
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Student ma elementarną wiedzę o metodyce wykonywania typowych zadań, normach, procedurach stosowanych w różnych obszarach działalności pedagogicznej. [OWAZ_AZ_1]
K_W16 [4/5]
Potrafi dokonać analizy własnych działań i wskazać ewentualne obszary wymagające modyfikacji w przyszłym działaniu [OWAZ_AZ_2]
K_U14 [4/5]
Potrafi ocenić przydatność typowych metod, procedur i dobrych praktyk do realizacji zadań związanych z różnymi sferami działalności pedagogicznej. [OWAZ_AZ_3]
K_U09 [3/5]
Jest przygotowany do aktywnego uczestnictwa w grupach, organizacjach i instytucjach realizujących działania pedagogiczne i zdolny do porozumiewania się z osobami będącymi i niebędącymi specjalistami w danej dziedzinie [OWAZ_AZ_4]
K_K07 [2/5]
Odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy, projektuje i wykonuje działania pedagogiczne. [OWAZ_AZ_5]
K_K08 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Praca pisemna (indywidualna) [OWAZ_AZ_w_1]
Wyprawka metodyczna – możliwie różnorodne przykłady gier i zabaw, które można wykorzystać we własnej pracy zawodowej (zgromadzone w teczce lub na płycie CD).
OWAZ_AZ_1 OWAZ_AZ_3 OWAZ_AZ_5
Projektowanie [OWAZ_AZ_w_2]
Prowadzenie zajęć z wykorzystaniem wybranych gier i zabaw w sytuacjach symulowanych (praca grupowa) – pisemny projekt zajęć.
OWAZ_AZ_1 OWAZ_AZ_2 OWAZ_AZ_3 OWAZ_AZ_4 OWAZ_AZ_5
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [OWAZ_AZ_fs_1]
Metoda podająca z uwzględnieniem prezentacji multimedialnych
15
Student przygotowuje wyprawkę metodyczną gromadząc różne przykłady gier i zabaw z ich opisem (w teczce lub na płycie CD)
5 Praca pisemna (indywidualna) [OWAZ_AZ_w_1]
ćwiczenia [OWAZ_AZ_fs_2]
Metoda uczenia się we współpracy; metoda symulacyjna
30
Student przygotowuje się do grupowych konsultacji dotyczących prowadzenia zajęć z wykorzystaniem wybranych gier i zabaw (samodzielna analiza zalecanej literatury, pisanie scenariusza zajęć).
10 Projektowanie [OWAZ_AZ_w_2]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)