Psychologia zdrowia Kierunek studiów: Pedagogika
Kod programu: 06-N2PE12.2015

Nazwa modułu: Psychologia zdrowia
Kod modułu: PZ_PZ
Kod programu: 06-N2PE12.2015
Semestr: semestr zimowy 2015/2016
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: egzamin
Punkty ECTS: 5
Opis:
Projektowane efekty kształcenia modułu planuje się zrealizować podczas wykładów oraz ćwiczeń.
Wymagania wstępne:
Brak wymagań wstępnych
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Student zna czynniki psychospołeczne wpływające w cyklu życia człowieka na jego funkcjonowanie somatyczne [PZ_PZ_1]
K_W06 [1/5]
Student dostrzega rolę psychologii zdrowia w profilaktyce i terapii chorób [PZ_PZ_2]
K_W11 [5/5]
Student potrafi scharakteryzować czynniki związane ze stylem życia wpływające na stan zdrowia [PZ_PZ_3]
K_U01 [1/5]
Student radzi sobie z sytuacjami trudnymi i niejednoznacznymi wykazując wysokie wartości moralno-etyczne. [PZ_PZ_4]
K_K05 [1/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Egzamin [PZ_PZ_w_1]
Egzamin pisemny w postaci testu wyboru.
PZ_PZ_1 PZ_PZ_2 PZ_PZ_3
Kolokwium zaliczeniowe [PZ_PZ_w_2]
Weryfikacja znajomości analizowanych w trakcie ćwiczeń zagadnień z obszaru psychologii zdrowia
PZ_PZ_1 PZ_PZ_2 PZ_PZ_3
Ocena aktywności w dyskusji grupowej [PZ_PZ_w_3]
Student bierze udział w dyskusji na zajęciach, dokonuje analizy przypadków i sytuacji problemowych związanych tematem zajęć i dotyczących znaczenia psychicznego wymiaru funkcjonowaniu człowieka w kształtowaniu zdrowia i choroby
PZ_PZ_1 PZ_PZ_2 PZ_PZ_3 PZ_PZ_4
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [PZ_PZ_nfs_1]
Metoda podająca z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej
10
Student zapoznaje się z literaturą obowiązkową i uzupełniającą, która stanowi podstawę przygotowania się do egzaminu
50 Egzamin [PZ_PZ_w_1]
ćwiczenia [PZ_PZ_nfs_2]
Udział w dyskusji na zajęciach; student dokonuje analizy przypadków i sytuacji problemowych związanych tematem zajęć
10
Student bierze udział w dyskusji na zajęciach, dokonuje analizy przypadków i sytuacji problemowych związanych tematem zajęć i dotyczących znaczenia psychicznego wymiaru funkcjonowaniu człowieka w kształtowaniu zdrowia i choroby
80 Kolokwium zaliczeniowe [PZ_PZ_w_2] Ocena aktywności w dyskusji grupowej [PZ_PZ_w_3]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)