Animacja zabawy Kierunek studiów: Pedagogika
Kod programu: 06-S1PE12.2015

Nazwa modułu: Animacja zabawy
Kod modułu: OWWR_AZ
Kod programu: 06-S1PE12.2015
Semestr: semestr letni 2017/2018
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Opis:
Wszystkie, przedstawione efekty kształcenia planuje się osiągnąć za pomocą wykładowej oraz ćwiczeniowej formy kształcenia, dodatkowo zostaną pogłębione przez pracę własną studenta. Celem modułu jest zaznajomienie studentów z problematyką animacji zabawy oraz rozwijanie praktycznych umiejętności prowadzenia zajęć z wykorzystaniem konkretnych gier i zabaw.
Wymagania wstępne:
Brak wymagań wstępnych
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Student ma elementarną wiedzę o metodyce wykonywania typowych zadań, normach, procedurach stosowanych w różnych obszarach działalności pedagogicznej. [OWWR_AZ_1]
K_W16 [4/5]
Potrafi dokonać analizy własnych działań i wskazać ewentualne obszary wymagające modyfikacji w przyszłym działaniu [OWWR_AZ_2]
K_U14 [4/5]
Potrafi ocenić przydatność typowych metod, procedur i dobrych praktyk do realizacji zadań związanych z różnymi sferami działalności pedagogicznej. [OWWR_AZ_3]
K_U09 [3/5]
Jest przygotowany do aktywnego uczestnictwa w grupach, organizacjach i instytucjach realizujących działania pedagogiczne i zdolny do porozumiewania się z osobami będącymi i niebędącymi specjalistami w danej dziedzinie [OWWR_AZ_4]
K_K07 [2/5]
Odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy, projektuje i wykonuje działania pedagogiczne. [OWWR_AZ_5]
K_K08 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Praca pisemna (indywidualna) [OWWR_AZ_w_1]
Wyprawka metodyczna – możliwie różnorodne przykłady gier i zabaw, które można wykorzystać we własnej pracy zawodowej (zgromadzone w teczce lub na płycie CD).
OWWR_AZ_1 OWWR_AZ_3 OWWR_AZ_5
Projektowanie i prowadzenie zajęć [OWWR_AZ_w_2]
Prowadzenie zajęć z wykorzystaniem wybranych gier i zabaw w sytuacjach symulowanych (praca grupowa) – pisemny projekt zajęć.
OWWR_AZ_1 OWWR_AZ_2 OWWR_AZ_3 OWWR_AZ_4 OWWR_AZ_5
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [OWWR_AZ_fs_1]
Metoda uczenia się we współpracy; metoda symulacyjna
15
Student przygotowuje się do grupowych konsultacji dotyczących prowadzenia zajęć z wykorzystaniem wybranych gier i zabaw (samodzielna analiza zalecanej literatury, pisanie scenariusza zajęć).
45 Praca pisemna (indywidualna) [OWWR_AZ_w_1] Projektowanie i prowadzenie zajęć [OWWR_AZ_w_2]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)