Gry planszowe i komputerowe Kierunek studiów: Pedagogika
Kod programu: 06-S1PE12.2015

Nazwa modułu: Gry planszowe i komputerowe
Kod modułu: OWAZ_GPK
Kod programu: 06-S1PE12.2015
Semestr: semestr letni 2017/2018
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Opis:
Moduł gier planszowych i komputerowych jest realizowany w formie ćwiczeń, realizujących efekty od1 do 3.
Wymagania wstępne:
Brak wymagań wstępnych.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Student ma uporządkowaną wiedzę na temat wychowania i kształcenia, jego filozoficznych, społeczno-kulturowych, historycznych, biologicznych, psychologicznych i medycznych podstaw, umożliwiającą ocenę walorów edukacyjnych istniejących gier planszowych i komputerowych oraz projektowanie nowych gier. [OWAZ_GPK_1]
K_W03 [3/5]
Student potrafi posługiwać się podstawowymi ujęciami teoretycznymi w celu analizowania, interpretowania oraz projektowania strategii działań pedagogicznych z zastosowaniem gier planszowych i komputerowych; potrafi generować rozwiązania konkretnych problemów pedagogicznych i prognozować przebieg ich rozwiązania oraz przewidywać skutki planowanych działań (przy zastosowaniu gier planszowych i komputerowych) [OWAZ_GPK_2]
K_U10 [3/5]
Student potrafi ocenić przydatność typowych metod, procedur i dobrych praktyk (tu gier planszowych i komputerowych) do realizacji zadań związanych z różnymi sferami działalności pedagogicznej [OWAZ_GPK_3]
K_U09 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Zaprojektowanie gry ze wskazaniem jej korzyści kształcących [OWAZ_GPK_w_1]
Projekt jest obligatoryjny, ma charakter zaliczeniowy.
OWAZ_GPK_1 OWAZ_GPK_2 OWAZ_GPK_3
aktywność na zajęciach [OWAZ_GPK_w_2]
Zabieranie merytorycznego i logicznego głosu w ramach ćwiczeń na bazie studium literatury przedmiotu. Analiza edukacyjnych walorów gier planszowych i komputerowych (dyskusja w małych grupach). Ćwiczenia w projektowaniu gier w małych grupach.
OWAZ_GPK_1 OWAZ_GPK_2
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [OWAZ_GPK_fs_1]
Dyskusja, praca w grupach,
15
Student zapoznaje się z literaturą obligatoryjną i uzupełniającą
45 Zaprojektowanie gry ze wskazaniem jej korzyści kształcących [OWAZ_GPK_w_1] aktywność na zajęciach [OWAZ_GPK_w_2]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)