Antropologia kultury konsumpcyjnej
Field of study: Ethnology
Programme code: 12-S1ET12.2015

Module name: | Antropologia kultury konsumpcyjnej |
---|---|
Module code: | 12-ET-S1-F12-9.3AK |
Programme code: | 12-S1ET12.2015 |
Semester: | summer semester 2017/2018 |
Language of instruction: | Polish |
Form of verification: | course work |
ECTS credits: | 2 |
Description: | (no information given) |
Prerequisites: | (no information given) |
Key reading: | (no information given) |
Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
---|---|
jest przygotowany do świadomego uczestnictwa w życiu społeczeństwa konsumpcyjnego – ma świadomość istnienia mechanizmów kreujących proces konsumpcji i sterujących jego przebiegiem, dokonuje świadomych wyborów konsumenckich [_K_1] |
K_K01 [4/5] |
jest świadomy istnienia zależności i wzajemnych relacji pomiędzy etyką pracy i etyką konsumpcj [_K_2] |
K_K07 [4/5] |
potrafi wykorzystywać podstawową wiedzę teoretyczną z zakresu antropologii kulturowej oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizowania i interpretowania motywów i wzorów zachowań konsumpcyjnych oraz różnych form aktywności konsumenckiej w kulturze współczesnej [_U_1] |
K_U01 [4/5] |
wykrywa i poddaje analizie elementarne zależności między kształtowaniem się syndromu konsumpcjonizmu a procesem przeobrażeń społecznych, kulturalnych, światopoglądowych, a także w sferze norm i wartości [_U_2] |
K_U04 [4/5] |
posiada zasadniczą wiedzę na temat genezy i czynników rozwoju społeczeństwa masowej konsumpcji oraz problemów definicyjnych z tym związanych; zna najważniejsze teorie i koncepcje odnoszące się do zagadnienia konsumpcji we współczesnym świecie [_W_1] |
K_W03 [3/5] |
zna i rozumie sens oraz znaczenie konsumpcji w społeczeństwie ponowoczesnym, ma wiedzę o wzorach zachowań konsumpcyjnych, modelach konsumpcji a także o miejscu, roli i najbardziej istotnych funkcjach społecznych i kulturowych masowej konsumpcji [_W_2] |
K_W05 [4/5] |
Type | Description | Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related |
---|---|---|
opracowanie pisemne [_w_1] | sprawdzenie stopnia znajomości i rozumienia treści wykładów i literatury uzupełniającej, sprawdzenie czy student potrafi wykorzystać zdobytą wiedzę teoretyczną i metodologiczną oraz własne empiryczne doświadczenia w celu przedstawienia i krytycznego analizowania wybranych cech konsumpcji w społeczeństwie ponowoczesnym, zwracając szczególną uwagę na współczesną zmianę relacji pomiędzy konsumentem a przedmiotem-towarem i pracą a konsumowaniem |
_K_1 |
Form of teaching | Student's own work | Assessment of the learning outcomes | |||
---|---|---|---|---|---|
Type | Description (including teaching methods) | Number of hours | Description | Number of hours | |
lecture [_fs_1] | wykład wybranych zagadnień z wykorzystaniem pomocy audiowizualnych połączony z dyskusją |
15 | lektura uzupełniająca, praca z tekstem, zebranie i opracowanie materiału oraz sporządzenie pracy pisemnej |
40 |
opracowanie pisemne [_w_1] |
Attachments |
---|
Module description (PDF) |
Syllabuses (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semester | Module | Language of instruction |
(no information given) |