Edukacja zdrowotna i promocja zdrowia
Kierunek studiów: Pedagogika
Kod programu: 06-S2PE12.2015
| Nazwa modułu: | Edukacja zdrowotna i promocja zdrowia |
|---|---|
| Kod modułu: | O_EPz_II |
| Kod programu: | 06-S2PE12.2015 |
| Semestr: | semestr letni 2016/2017 |
| Język wykładowy: | polski |
| Forma zaliczenia: | zaliczenie |
| Punkty ECTS: | 3 |
| Opis: | Wszystkie efekty kształcenia tego modułu planuje się osiągnąć za pomocą wykładowej i ćwiczeniowej formy kształcenia. Celem modułu jest przygotowanie studentów do podejmowania działań z zakresu edukacji zdrowotnej i promocji zdrowia w środowisku lokalnym, poprzez rozwinięcie umiejętności identyfikowania problemów zdrowotnych oraz projektowania odpowiednich działań edukacyjnych. |
| Wymagania wstępne: | Brak wymagań wstępnych |
| Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
| Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
|---|---|
Student wyjaśnia podstawowe terminy stosowane w obszarze promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej, wskazuje jej źródła oraz powiązania z innymi dyscyplinami naukowymi. [O_EPz_II_1] |
K_W01 [1/5] |
Student uzasadnia rolę promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej w procesie rozwoju człowieka. [O_EPz_II_2] |
K_W06 [1/5] |
Student wykorzystując wiedzę teoretyczną potrafi identyfikować problemy zdrowotne oraz projektować działania edukacyjne. [O_EPz_II_3] |
K_U02 [1/5] |
Student jest przekonany o potrzebie podejmowania działań z zakresu edukacji zdrowotnej i promocji zdrowia w środowisku lokalnym. [O_EPz_II_4] |
K_K03 [1/5] |
| Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
|---|---|---|
| Kolokwium [O_EPz_w_II_1] | Kolokwium pisemne z zakresu terminologii stosowanej w obszarze promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej, podstaw metodologicznych edukacji zdrowotnej, jako nauki oraz roli promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej w procesie rozwoju człowieka. |
O_EPz_II_1 |
| Poster [O_EPz_w_II_2] | Poster na temat określonych problemów zdrowotnych i sposobów ich rozwiązywania. |
O_EPz_II_3 |
| Warsztat [O_EPz_w_II_3] | Warsztat dotyczący jednego z obszarów edukacji zdrowotnej. |
O_EPz_II_3 |
| Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
| wykład [O_EPz_fs_1] | Metoda podająca z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej, dyskusja |
15 | Student zapoznaje się z literaturą obowiązkową i uzupełniającą i na tej podstawie przygotowuje się do kolokwium |
15 |
Kolokwium [O_EPz_w_II_1] |
| ćwiczenia [O_EPz_fs_2] | Dyskusja, metoda uczenia się we współpracy, prowadzenie warsztatów |
15 | Student przygotowuje scenariusz warsztatów, pomoce dydaktyczne oraz poster |
45 |
Poster [O_EPz_w_II_2] |
| Załączniki |
|---|
| Opis modułu (PDF) |
| Sylabusy (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semestr | Moduł | Język wykładowy |
| (brak danych) | ||