Fotografia wydawnicza cz.2 Kierunek studiów: Grafika
Kod programu: 13-NMGR13.2014

Nazwa modułu: Fotografia wydawnicza cz.2
Kod modułu: 13_GRMA_FOTW_CZ.2
Kod programu: 13-NMGR13.2014
Semestr: semestr letni 2016/2017
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 3
Opis:
Modułu Fotografia wydawnicza przygotowuje studenta do realizacji zadań związanych ze współpracą z projektantem publikacji książkowych i prasowych na płaszczyźnie wykorzystania obrazu fotograficznego.
Wymagania wstępne:
Niezbędna jest podstawowa wiedza i doświadczenie w zakresie fotografii.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Posiada rozszerzoną wiedzę na temat technik fotograficznych przydatnych do tworzenia dokumentacji fotograficznej [13_GRMA_FOTW_CZ.2_1]
K_W01 [3/5]
Posiada rozszerzoną wiedzę pozwalającą na konstruowanie cyfrowych kompozycji fotograficznych dla celów wydawniczych [13_GRMA_FOTW_CZ.2_2]
K_W03 [3/5]
Umie świadomie posługiwać się techniką i technologią fotograficzną w stopniu bardziej zaawansowanym [13_GRMA_FOTW_CZ.2_3]
K_U03 [3/5] K_U07 [2/5] K_U13 [3/5] K_U14 [3/5]
Umie wykorzystywać doświadczenia pokrewnych dziedzin plastycznych do tworzenia fotograficznego materiału ilustracyjnego dla potrzeb publikacji literackich. [13_GRMA_FOTW_CZ.2_4]
K_U10 [3/5] K_U12 [3/5] K_U14 [3/5]
Umie podejmować samodzielne decyzje odnośnie projektowania własnych rozwiązań artystycznych w obszarze fotografii dla potrzeb publikacji unikatowych [13_GRMA_FOTW_CZ.2_5]
K_U03 [3/5] K_U05 [3/5] K_U16 [3/5]
Jest przygotowany do współdziałania i pracy z innymi osobami w trakcie realizacji projektów zespołowych [13_GRMA_FOTW_CZ.2_6]
K_U08 [3/5] K_U09 [3/5] K_K06 [3/5]
Zna formy zachowań związanych z publicznymi prezentacjami swoich dokonań [13_GRMA_FOTW_CZ.2_7]
K_U19 [3/5] K_U20 [3/5] K_K07 [2/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Praca fotograficzna [FOTW_CZ.2_w_1]
Weryfikacja wiedzy i umiejętności twórczych na podstawie analizy wykonanych fotografii.
13_GRMA_FOTW_CZ.2_1 13_GRMA_FOTW_CZ.2_2 13_GRMA_FOTW_CZ.2_3 13_GRMA_FOTW_CZ.2_4 13_GRMA_FOTW_CZ.2_5 13_GRMA_FOTW_CZ.2_6 13_GRMA_FOTW_CZ.2_7
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [FW_ CZ.2_fns_1]
Realizacja działań i dzieł fotograficznych o charakterze reklamowym z uwzględnieniem etapu projektowania, krytycznej weryfikacji projektu, ostatecznej realizacji i prezentacji pracy.
15
Indywidualna praca koncepcyjna i projektowa w odwołaniu do wybranej dokumentacji, literatury i doświadczeń twórczych; realizacja dzieł i działań artystycznych; przygotowanie do prezentacji.
60 Praca fotograficzna [FOTW_CZ.2_w_1]
konwersatorium [FW_ CZ.2_fns_2]
Indywidualne konsultacje w formie bezpośredniej i cyfrowej
7
Weryfikacja zamierzeń artystycznych na etapie projektowania, realizacji i prezentacji prac.
8 Praca fotograficzna [FOTW_CZ.2_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)