Praktyczna nauka języka koreańskiego 4
Kierunek studiów: Koreanistyka
Kod programu: W1-S1KR25.2025

Nazwa modułu: | Praktyczna nauka języka koreańskiego 4 |
---|---|
Kod modułu: | W1-S1KR-PNJKR4 |
Kod programu: | W1-S1KR25.2025 |
Semestr: | semestr letni 2026/2027 |
Język wykładowy: | w zależności od wyboru |
Forma zaliczenia: | egzamin |
Punkty ECTS: | 13 |
Cel i opis treści kształcenia: | Celem modułu jest poszerzanie i pogłębianie kompetencji komunikacyjnych w języku koreańskim (zgodnie z ustalonym poziomem językowym). W ramach modułu studiujący rozwijają umiejętność rozumienia i tworzenia wypowiedzi ustnych i pisemnych z uwzględnieniem adekwatnych do okoliczności strategii językowych oraz pogłębiają znajomość środków leksykalnych i struktur gramatycznych. Studiujący doskonalą umiejętność samodzielnego uczenia się, pracy w zespole i skutecznego porozumiewania się w środowisku osób z różnych obszarów kulturowych. W skład modułu wchodzą następujące komponenty: 1) Konwersacja; 2) Język pisany; 3) Rozumienie tekstu mówionego; 4) Gramatyka praktyczna języka koreańskiego; 5) Rozumienie tekstu pisanego |
Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): | Praktyczna nauka języka koreańskiego 3 [W1-S1KR-PNJKR3] |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
jest świadomy swojego poziomu kompetencji komunikacyjnych w zakresie języka koreańskiego oraz wyraża gotowość wykorzystania posiadanej wiedzy i umiejętności do samodzielnej pracy nad dalszym jej rozwojem [S1KR-PNJKR4-K01] |
KR_K01 [3/5] |
wykazuje gotowość do organizacji pracy i działania wspólnie z innymi osobami w sytuacjach związanych z pracą zawodową wymagających użycia języka koreańskiego [S1KR-PNJKR4-K02] |
KR_K03 [3/5] |
rozumie oraz tworzy poprawne i zrozumiałe złożone wypowiedzi ustne i pisemne w języku koreańskim, wykorzystując adekwatne do sytuacji komunikacyjnej słownictwo, struktury gramatyczne i środki stylistyczne [S1KR-PNJKR4-U01] |
KR_U01 [3/5] |
potrafi przyjmować zróżnicowane role interakcyjne z wykorzystaniem adekwatnych do sytuacji technik informacyjno-komunikacyjnych [S1KR-PNJKR4-U02] |
KR_U09 [3/5] |
potrafi rozwiązywać złożone problemy w komunikacji interpersonalnej językowej i kulturowej stosownie do specyfiki języka koreańskiego [S1KR-PNJKR4-U03] |
KR_U03 [3/5] |
posiada usystematyzowaną znajomość struktur leksykalno-gramatycznych języka koreańskiego adekwatnie do poziomu językowego [S1KR-PNJKR4-W01] |
KR_W01 [4/5] |
ma świadomość różnic stylistycznych i składniowych między językiem ojczystym i koreańskim, mówionym i pisanym oraz znaczenia poprawnego redagowania tekstów użytkowych. [S1KR-PNJKR4-W02] |
KR_W01 [4/5] |
Forma prowadzonych zajęć | Liczba godzin | Metody prowadzenia zajęć | Sposób weryfikacji efektów uczenia się | Efekty uczenia się |
---|---|---|---|---|
ćwiczenia [W1-S1KR-PNJKR4] | 150 |
Metody aktywizujące: gry dydaktyczne [b03] Metody aktywizujące: dyskusja/debata [b04] Metody aktywizujące: flipped classroom [b09] Praca z podręcznikiem programowym [d02] Praca z innym narzędziem dydaktycznym [d03] |
egzamin |
S1KR-PNJKR4-K01 |
Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności: | ||
---|---|---|
Nazwa | Kategoria | Opis |
Ćwiczenie praktycznych umiejętności [a03] | Przygotowanie do zajęć | czynności polegające na powtarzaniu, doskonaleniu i utrwalaniu praktycznych umiejętności, w tym ćwiczonych podczas odbytych wcześniej zajęć lub nowych, niezbędnych z punktu widzenia realizacji kolejnych elementów programu (jako przygotowanie się uczestnictwa w zajęciach) |
Realizacja indywidualnego lub grupowego zadania zaliczeniowego/egz./etapowego [c03] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | zbiór czynności zmierzających do wykonania zadania zleconego do realizacji poza zajęciami, jako obligatoryjnego etapu/elementu weryfikacji przypisanych do tych zajęć efektów uczenia się |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |