Struktura kampanii promocyjnej Kierunek studiów: Komunikacja promocyjna i kryzysowa
Kod programu: W1-S1KP19.2025

Nazwa modułu: Struktura kampanii promocyjnej
Kod modułu: W1-KPIK-S1-SKP
Kod programu: W1-S1KP19.2025
Semestr: semestr letni 2026/2027
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: egzamin
Punkty ECTS: 3
Cel i opis treści kształcenia:
Celem przedmiotu jest wykształcenie praktycznej umiejętności planowania, konstruowania i sformułowania w formie dokumentu struktury kampanii promocyjnej (a także kampanii PR); studenci i studentki poznają sposoby gromadzenia materiału, weryfikacji danych ekonomicznych, projektowania szans i zagrożeń dla kampanii; poznają techniki myślenia kreatywnego, konstruowania hasła i głównego przesłania kampanii, tworzenia wizualnego przekazu, analizowania i optymalizacji mediów pod kątem tworzenia strategii mediów w ramach kampanii promocyjnej, dobierania narzędzi promocyjnych do założonych celów, weryfikacji i obliczania budżetu oraz sposobów ewaluacji efektów kampanii.
Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): nie dotyczy
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
ma wiedzę na temat prawnych uwarunkowań funkcjonowania agencji promocyjnych [SKP_1]
Kpik_W07 [3/5]
ma wiedzę na temat ekonomicznych, w tym marketingowych, uwarunkowań działalności redakcji, agencji promocyjnych, jednostek samorządowych i upowszechniania kultury [SKP_2]
Kpik_W08 [3/5]
potrafi wyszukiwać, analizować, oceniać, selekcjonować informacje czerpane z różnych źródeł, dotyczące działań promocyjnych w mediach oraz potrafi wykorzystać te informacje do konstruowania kampanii promocyjnych i działań projektowych [SKP_3]
Kpik_U01 [3/5]
ma umiejętności w zakresie przeprowadzenia badań potrzebnych do przygotowania kampanii promocyjnej pozwalających na właściwą ocenę potrzeb odbiorców komunikatów bezpośrednich i za pośrednictwem mediów w komunikacji promocyjnej i sytuacji kryzysowej [SKP_4]
Kpik_U02 [4/5]
potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy [SKP_5]
Kpik_K03 [2/5]
Forma prowadzonych zajęć Liczba godzin Metody prowadzenia zajęć Sposób weryfikacji efektów uczenia się Efekty uczenia się
ćwiczenia [SKP_C] 15 Objaśnienie/wyjaśnienie [a05] 
Metody aktywizujące: dyskusja/debata [b04] 
zaliczenie SKP_3 SKP_4 SKP_5
wykład [SKP_W] 15 Wykład problemowy [b01] 
Wykład konwersatoryjny [b02] 
egzamin SKP_1 SKP_2
Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności:
Nazwa Kategoria Opis
Czytanie literatury / analiza materiałów źródłowych [a02] Przygotowanie do zajęć
czytanie literatury wskazanej w sylabusie; przegląd, porządkowanie, analiza i wybór materiałów źródłowych do wykorzystania w ramach zajęć
Ćwiczenie praktycznych umiejętności [a03] Przygotowanie do zajęć
czynności polegające na powtarzaniu, doskonaleniu i utrwalaniu praktycznych umiejętności, w tym ćwiczonych podczas odbytych wcześniej zajęć lub nowych, niezbędnych z punktu widzenia realizacji kolejnych elementów programu (jako przygotowanie się uczestnictwa w zajęciach)
Zapoznanie się z zapisami sylabusa [b01] Konsultowanie programu i organizacji zajęć
przeglądanie zawartości sylabusa i zapoznanie się z treścią jego zapisów
Realizacja indywidualnego lub grupowego zadania zaliczeniowego/egz./etapowego [c03] Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się
zbiór czynności zmierzających do wykonania zadania zleconego do realizacji poza zajęciami, jako obligatoryjnego etapu/elementu weryfikacji przypisanych do tych zajęć efektów uczenia się
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)