Struktura kampanii promocyjnej
Kierunek studiów: Komunikacja promocyjna i kryzysowa
Kod programu: W1-S1KP19.2025

Nazwa modułu: | Struktura kampanii promocyjnej |
---|---|
Kod modułu: | W1-KPIK-S1-SKP |
Kod programu: | W1-S1KP19.2025 |
Semestr: | semestr letni 2026/2027 |
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | egzamin |
Punkty ECTS: | 3 |
Cel i opis treści kształcenia: | Celem przedmiotu jest wykształcenie praktycznej umiejętności planowania, konstruowania i sformułowania w formie dokumentu struktury kampanii promocyjnej (a także kampanii PR); studenci i studentki poznają sposoby gromadzenia materiału, weryfikacji danych ekonomicznych, projektowania szans i zagrożeń dla kampanii; poznają techniki myślenia kreatywnego, konstruowania hasła i głównego przesłania kampanii, tworzenia wizualnego przekazu, analizowania i optymalizacji mediów pod kątem tworzenia strategii mediów w ramach kampanii promocyjnej, dobierania narzędzi promocyjnych do założonych celów, weryfikacji i obliczania budżetu oraz sposobów ewaluacji efektów kampanii. |
Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): | nie dotyczy |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
ma wiedzę na temat prawnych uwarunkowań funkcjonowania agencji promocyjnych [SKP_1] |
Kpik_W07 [3/5] |
ma wiedzę na temat ekonomicznych, w tym marketingowych, uwarunkowań działalności redakcji, agencji promocyjnych, jednostek samorządowych i upowszechniania kultury [SKP_2] |
Kpik_W08 [3/5] |
potrafi wyszukiwać, analizować, oceniać, selekcjonować informacje czerpane z różnych źródeł, dotyczące działań promocyjnych w mediach oraz potrafi wykorzystać te informacje do konstruowania kampanii promocyjnych i działań projektowych [SKP_3] |
Kpik_U01 [3/5] |
ma umiejętności w zakresie przeprowadzenia badań potrzebnych do przygotowania kampanii promocyjnej pozwalających na właściwą ocenę potrzeb odbiorców komunikatów bezpośrednich i za pośrednictwem mediów w komunikacji promocyjnej i sytuacji kryzysowej [SKP_4] |
Kpik_U02 [4/5] |
potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy [SKP_5] |
Kpik_K03 [2/5] |
Forma prowadzonych zajęć | Liczba godzin | Metody prowadzenia zajęć | Sposób weryfikacji efektów uczenia się | Efekty uczenia się |
---|---|---|---|---|
ćwiczenia [SKP_C] | 15 |
Objaśnienie/wyjaśnienie [a05] Metody aktywizujące: dyskusja/debata [b04] |
zaliczenie |
SKP_3 |
wykład [SKP_W] | 15 |
Wykład problemowy [b01] Wykład konwersatoryjny [b02] |
egzamin |
SKP_1 |
Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności: | ||
---|---|---|
Nazwa | Kategoria | Opis |
Czytanie literatury / analiza materiałów źródłowych [a02] | Przygotowanie do zajęć | czytanie literatury wskazanej w sylabusie; przegląd, porządkowanie, analiza i wybór materiałów źródłowych do wykorzystania w ramach zajęć |
Ćwiczenie praktycznych umiejętności [a03] | Przygotowanie do zajęć | czynności polegające na powtarzaniu, doskonaleniu i utrwalaniu praktycznych umiejętności, w tym ćwiczonych podczas odbytych wcześniej zajęć lub nowych, niezbędnych z punktu widzenia realizacji kolejnych elementów programu (jako przygotowanie się uczestnictwa w zajęciach) |
Zapoznanie się z zapisami sylabusa [b01] | Konsultowanie programu i organizacji zajęć | przeglądanie zawartości sylabusa i zapoznanie się z treścią jego zapisów |
Realizacja indywidualnego lub grupowego zadania zaliczeniowego/egz./etapowego [c03] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | zbiór czynności zmierzających do wykonania zadania zleconego do realizacji poza zajęciami, jako obligatoryjnego etapu/elementu weryfikacji przypisanych do tych zajęć efektów uczenia się |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |